hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > انسجام فعالیت دستکاههای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان امری مهم و ضروری است

انسجام فعالیت دستکاههای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان امری مهم و ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انسجام و هم افزایی فعالیت های فرهنگی توسط دستگاههای فرهنگی را برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: تمام تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام این فعالیت ها با همکاری خانواده بزرگ فرهنگ است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز شنبه در نشستی با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با تبریک انتصاب محمد یزدانی به این سمت افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره بر توسعه فعالیت های فرهنگی تاکید دارند و می افزایند نظام اسلامی همواره در معرض تهاجم فرهنگ و جنک نرم دشمنان قرار دارد و فعالیت های فرهنگی نیز برای مقابله با توطئه های فرهنگی باید بسیار هوشمندانه باشد.
وی با اشاره به رسالت خطیر بنیاد شهید و مخاطبان این دستگاه فرهنگی گفت: انجام کارهای موثر و فعالیت هایی که حال مردم را خوب کند و در خدمت مردم باشد و به جامعه روحیه بدهد فعالیت هوشمند محسوب می شود.
فلاح با تاکید بر اینکه باید به سمت اجرای فعالیت های فرهنگی موثر حرکت کنیم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای انجام این گونه فعالیت ها دست همکاری به سوی سایر دستگاههای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران دراز می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بنیاد شهید دستگاه بسیار مهم است و ارباب رجوع بسیار مهمی نیز دارد گفت: برای رسیدگی به امور این مخاطبان ارزشمند همه باید بسیج شوند و این حرف گزافه ای نیست.
وی با اشاره به فعالیت های متنوع و گسترده فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه های ملی گفت: در این استان شاهد برگزاری جشنواره ملی قرآنی رسانه ای آیات، کنگره نکوداشت ایت الله العظمی حسینی شاهرودی و نیز برنامه آغاز ساخت تالار مرکزی سمنان خواهیم بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین سمنان را استانی فرهنگی با مردمی که مسایل فرهنگی از مطالبات اصلی آنها است معرفی و تصریح کرد: در این استان هرچه کار و حرکت فرهنگی انجام شود کم است.
ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و راه شهدای گرانقدر گفت: شهدا با خون و ایثار خود آسایش امروز مردم و امنیت کشور را تضمین کردند.
محمد یزادنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این نشست بر ضرورت همراهی و کمک نویسندگان در تبیین و انتقال فرهنگ مهم ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد