hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > گل «سرخ» کمال، «نارنجی» شد!

گل «سرخ» کمال، «نارنجی» شد!

سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ دیروز در ورزشگاه تختی تهران آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر را برگزار کردند. این دیدار در شرایطی آغاز شد که از نمای تلویزیونی هم به وضوح مشخص بود که چمن ورزشگاه تختی بسیار نامطلوب است و ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان دو تیم شود.
سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ دیروز در ورزشگاه تختی تهران آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر را برگزار کردند. این دیدار در شرایطی آغاز شد که از نمای تلویزیونی هم به وضوح مشخص بود که چمن ورزشگاه تختی بسیار نامطلوب است و ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان دو تیم شود. با این حال، شاگردان برانکو بازی را با فشار نصفه و نیمه روی دروازه سایپا آغاز کردند اما نارنجی‌پوشان در دقیقه 8 بازی از روی ضربه ایستگاهی، یک موقعیت جدی را خلق کردند که بیرانوند توپ را مهار کرد. در حالی که بازی ریتم آرامی داشت، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 15 و از فاصله حدوداً ۲۵ متری با شوتی محکم و سرضرب دروازه سایپا را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت. پس از این گل نیز تغییری در روند بازی به وجود نیامد و تلاش سایپا برای نزدیک شدن به دروازه بیرانوند بی‌ثمر بود. با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی، پرسپولیس مجدداً سوار بر توپ و میدان شد و می‌توانست از روی ضربه آکروباتیک منشا به گل برسد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به بیرون رفت. همکاری پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۳۶ موقعیت خوبی را برای این تیم فراهم کرد که در آخرین لحظه بازیکنان سایپا توپ را به کرنر زدند. سایپا می‌توانست دقیقه ۳۹ روی ارسال ترابی به گل برسد که ضربه بازیکن این تیم دقیق نبود و توپ راهی اوت شد. در اواخر نیمه نخست آرمان رمضانی می‌توانست گل تساوی را با ضربه سر به ثمر برساند اما او قدر این فرصت را ندانست تا نیمه اول با پیروزی شاگردان برانکو به پایان برسد.
نیمه دوم در حالی پیگیری شد که تا اواسط این نیمه، موقعیت خاصی به روی دروازه‌ها خلق نشد. در دقیقه 67 برانکو دست به تعویض زد و سیامک نعمتی که در طول هفته گذشته کمی مصدومیت داشت را به جای امید عالیشاه به میدان فرستاد تا به فاز هجومی تیم خود طراوتی بدهد. در دقیقه 73 مهدی ترابی که در نیم فصل دوم باید برای پرسپولیس بازی کند اما در این مسابقه، بازوبند کاپیتانی سایپا را بسته بود، شوتی محکم به سمت دروازه قرمزها روانه کرد که علیرضا بیرانوند آن را مهار کرد. در ادامه، علی دایی هم دو تعویض همزمان انجام داد تا تحرکی در خط میانی تیمش ایجاد کند و برانکو هم در دقیقه 78 محسن ربیع‌خواه را به جای آدام همتی به میدان فرستاد. در دقیقه 82 گادوین منشا با شوتی فنی و از راه دور دروازه سایپا را تهدید کرد که توپ پس از واکنش محمد حسین منادی، دروازه‌بان سایپا و برخورد به تیر افقی دروازه این تیم راهی کرنر شد.
در دقیقه ۸۵ حسین زرگر، داور مسابقه محمد دایی برادر و دستیار علی دایی را از روی نیمکت اخراج کرد. در همین دقایق فشار شاگردان دایی روی دروازه پرسپولیس افزایش یافت. آنها در یک دقیقه صاحب سه ضربه کرنر شدند و در واقع سرخپوشان از دور کردن توپ از محوطه جریمه‌شان ناتوان بودند. در نهایت سومین کرنر سایپا در دقیقه 86 که توسط رضا جعفری فرستاده شد، با ضربه سر محمدرضا سلیمانی که دقیقه 73 به جای مهرداد کفشگری وارد زمین شده بود، به گل مساوی تبدیل شد تا علی دایی فریاد خوشحالی سر دهد و یک تعویض طلایی به نام شهریار ثبت شود.
در ادامه روی یک صحنه داور به سیدجلال حسینی اخطار داد که موضوع با اعتراض کاپیتان پرسپولیس همراه و بازی برای لحظاتی متوقف شد. پس از آن در دقیقه 96 آرش رضاوند روی یک ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سهم برانکو و دایی از بازی در زمینی ناهموار، یک امتیاز باشد.
درگیری و حاشیه بعد از بازی
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، شجاع خلیل‌زاده به سمت نیمکت سایپا رفت و به نحوه خوشحالی آنها اعتراض کرد و منجر به درگیری با عبدالله ناصری، بازیکن سایپا شد. رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم که به همراه خلیل‌زاده بود، با عکس‌العمل شدید نیمکت‌نشینان سایپا مواجه شد. در حالی که بازیکنان مشغول رفتن به رختکن بودند، درگیری بین بازیکنان باز هم ادامه پیدا کرد و به تونل ورزشگاه تختی کشیده شد که در این درگیری سیدجلال حسینی، خلیل‌زاده و رادوشوویچ از پرسپولیس و بارانی و سلیمانی از سایپا حضور داشتند. اما در حالی که فیلمبرداری در حال تصویربرداری از درگیری‌های داخل تونل بود، علی دایی شدیداً به او اعتراض کرد و بعد از اینکه او به فیلمبرداری‌اش ادامه ‌داد، سرمربی سایپا به صورت او سیلی زد!
رضا اسدی، بازیکن سایپا که یکی دیگر از افراد حاضر در درگیری‌ها بود، مقابل رختکن پرسپولیس رفت و با عصبانیت شروع به داد و فریاد کرد که این بازیکن با دخالت مأموران نیروی انتظامی به رختکن سایپا هدایت شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد