hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند

خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند

جعفر مرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در روز تکریم مادران و همسران شهدا در منزل خانواده شهید ابوالحسن کاشیان ابراز داشت: امروز سالروز وفات ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهداست و این دیدار بسیار اقدام زیبایی است چرا که مادران و همسران شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.

جعفر مرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: حضرت ام‌البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد و او افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

جعفر مرادی حقیقی ضمن قدردانی از زحمات همسران شهدا بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تکریم همسران شهدا تأکید و اضافه کرد: مسئولان هر چقدر در این نظام و انقلاب تلاش کنند. کاری که شهدا برای این انقلاب کرده‌اند نمی‌رسد.

مرادی حقیقی اظهار داشت : عزت، سلامتی، سعادت و سربلندی مادران و همسران بزرگوار شهدای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان را از پیشگاه خداوند متعال آرزومندم، امید است با لطف و عنایت حضرت پروردگار، بتوانیم در پاسداشت این همه ایثارگری و صبوری مادران و همسران گرانقدر شهدا، گام‌های عملی و موثری برداریم. امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است. ديدار با مادران شهدا از افتخارات ما است و بايد همچون فرزندان آنان از مادران و پدران شهدا دلجويي كرد.دیدار کارکنان مجموعه اداری منابع طبیعی وآبخیزداری با مادران و همسران شهدا درس ایستادگی، استقامت، صبر، ایثار و گذشت می‌دهد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره بر اهمیت تکریم مادران و همسران شهدا که مصادف با سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) است، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا کسانی هستند که علاوه بر ایفای نقش مادری و همسری در اجر شهدا نیز سهیم هستند. سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات بانوی مکرم اسلام حضرت ام البنین(س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شد؛ روزی که یادآور بردباری و استقامت مادران و همسران شهدای مسلمین از صدر اسلام تا ا مروز است.

  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد