hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه قیمت مسکن در کرمانشاه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته، گفت : هم اکنون درگیر رکود شدیدی هستیم که احتمالا تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.
ابک مرادی رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت : روند کاهش قیمت در بازار مسکن مثل سایر بازار‌ها نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد، پس نمی‌توان انتظار کاهش قیمت چندان چشمگیری داشت.
او با بیان اینکه کاهش قیمت ملک در کرمانشاه طی دو، سه ماه اخیر حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده، کاهش قیمت بیش از این مقدار را بعید دانست و گفت : به احتمال زیاد قیمت‌ها فعلا ثابت خواهد ماند و دیگر روند نزولی نداریم.
 مرادی افزود: این کاهش قیمت هم عمدتا مربوط به مواردی بوده که فروشندگان مجبور بودند به هر دلیل ملک خود را کمی با قیمت پایین‌تر بفروشند.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از چندعامل اثرگذار بر قیمت مسکن هم یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین این موارد قیمت مصالح مانند میل گرد و ... می‌باشد که هیچ روند کاهشی در این مدت نداشته است.
مرادی ادامه داد: از سوی دیگر قیمت زمین به عنوان یک عامل اثرگذار در بهای مسکن نیز کاهش نداشته است.
او گفت: تازمانی که کاهش قیمت در این موارد نداشته باشیم، نمی‌توان انتظار ریزش قیمت مسکن را داشت.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه مهمترین شرایطی که اکنون بازار مسکن در کرمانشاه با آن مواجه است را رکود دانست و گفت: هم اکنون عرضه در بازار زیاد است، اما خریدار چندانی نداریم و شاید دلیل آن نیز انتظاری است که برای مردم پیش آمده که شاید قیمت‌ها کاهش بیشتری داشته باشد.
مرادی افزود: این رکود تا اوایل سال آینده که دوباره تقاضا بالا می‌رود ادامه خواهد داشت .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد