hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > هر چه امروز داریم از برکت خون شهدا است

هر چه امروز داریم از برکت خون شهدا است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه امروز هرچه داریم از شهدا است گفت: از شهدا آبرو، اعتبار و زندگی می خریم و همه باید پیرو راه شهدا باشیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشستی با رییس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان با تاکید بر اینکه شهدا مراد و ما مرید هستیم اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که با خدمت به شهدا و آرمان های آنها نام خود را در کنار این مردان ثبت و از آنها آبرو و عزت بخریم.
وی، کار و فعالیت برای شهدا را افتخار و یک توفیق دانست و خاطرنشان کرد: کار کردن برای شهدا لیاقت می خواهد و شما (مسوولان کنگره سرداران و سه هزار شهید) باعث افتخار هستید که با این دلسوزی و دقت کار و فعالیت برای ماندگاری و انتقال نام و پیام شهدا می کنید.
فلاح، کار کردن با دستان خالی برای شهدا را نیز موجب افتخار دانست و تاکید کرد: این نوع کار کردن روحیه بخش است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به فعالیت ها و اقدامات متنوع در ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان از تلاش ها و این اقدامات تمجید کرد و آمادگی این اداره کل را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد.
وی در این برنامه از بخش های مختلف ستاد کنگره و نیز فعالیت های مختلف این ستاد برای تولید آثار فرهنگی و هنری و گردآوری آثار شهدا و نیز بازخوانی پرونده شهدای استان سمنان بازدید کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد