hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بستر فضای مجازی بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است

بستر فضای مجازی بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار گفت: باید از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان،حسن نورمحمدی،رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان که با حضور،محمد طاهریان،مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان سمنان برگزار شد بیان داشت: پنج باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی  در این شهرستان مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.
وی  با تا کید بر اینکه سه هزارو 63نفر عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان هستند اظهار داشت: 101هزارو 821جلد کتاب در کتابخانه های عمومی این شهرستان وجود دارد.
 نورمحمدی  با بیان اینکه فعالیت های متنوع فرهنگی به همت کتابداران در طول سال برگزار می شود افزود: در حال حاضر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت ها در بستر فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار نشست کتاب‌خوان،قصه گویی،معرفی کتاب،آموزش کاردستی،محفل ادبی،نمایشگاه کتاب،مسابقات فرهنگی و نقد و بررسی کتاب را از جمله فعالیت کتابداران در بستر فضای مجازی دانست.
وی فضای مجازی را  بستری مناسب  برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست  گفت: در راستای تعمیق فرهنگ کتاب خوانی  کتابداران  با ایجاد کانال درفضای مجازی می توانند ارتباط دوسویه ای را با مردم برقرار کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد