hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رقابت 155 اثر نقاشی در مسابقه سراسری سهم من از مالیات

رقابت 155 اثر نقاشی در مسابقه سراسری سهم من از مالیات

سومین مسابقه ملی نقاشی با عنوان " سهم من از مالیات " با هدف ترویج فرهنگ مالیات در بین کودکان و نوجوانان با موضوعات عمران و آبادانی ، ورزش و بهداشت و درمان بهمن ماه سالجاری برگزار می گردد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان جواد انوری مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با اعلام این خبر عنوان کرد، امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، مسابقه نقاشی سهم من از مالیات با اندکی تاخیر شروع شد و با این وجود، شاهد استقبال کودکان و نوجوانان عزیز در این مسابقه و افزایش تعداد آثار رسیده در سطح ملی بودیم .
وی با بیان اینکه امسال افزایش قابل توجهی در آثار رسیده به مسابقه نقاشی سهم من از مالیات را داشتیم، اظهار داشت: تعداد نقاشیهای رسیده به دبیرخانه سومین مسابقه سراسری سهم من از مالیات ، 175 اثر می باشد که از این میان 155 اثر به بخش مسابقه راه پیدا نموده است .
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه فرصت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه به پایان رسیده است، گفت: آثار رسیده در مرحله ارزیابی و انتخاب قرار دارند تا مورد داوری نهایی قرار گیرند .
انوری با اشاره به محتوای آثار رسیده به بخش‌های مختلف مسابقه عنوان کرد : در آثار رسیده به این مسابقه عمدتا موضوع بهداشت و درمان و عمران و آبادانی مورد توجه بوده است .
وی با بیان اینکه تا برگزاری نمایشگاه و اعلام نتایج مسابقه 15 روز فرصت باقی است، خاطرنشان کرد: داوری آثار با دو روش مجازی توسط عموم و تخصصی توسط داوران مسابقه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نتایج پس از بررسی اعلام خواهد شد
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد ، هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ مالیات در بین آحاد مردم جامعه می باشد و اینکه مردم و علی الخصوص قشر کودک و نوجوان بدانند که مالیات پرداخت شده توسط مردم در کجا هزینه می گردد .
شایان ذکر است این مسابقه به مدت دو سال بصورت استانی در سمنان و در سالجاری در سطح ملی و سراسری به میزبانی استان سمنان برگزار می شود .
گفتنی است نمایشگاه نقاشی سهم من از مالیات از تاریخ 15 بهمن لغایت 25 بهمن ماه در محل اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار خواهد شد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد