hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خلع ید بیش از 1700 مترمربع عرصه ملی در شهرستان مهدیشهر

خلع ید بیش از 1700 مترمربع عرصه ملی در شهرستان مهدیشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر گفت: در اجرای حکم قضایی مبنی بر آزادسازی 1 هزار و 784 متر مربع عرصه تصرفی درشهرستان مهدیشهر منطقه امام زاده زینعلی با حضور ماموران منابع طبیعی و فرماندهی انتظامی رفع تصرف و آثار تجاوزی در عرصه خلع یدی ، پاکسازی شد.
حمید رضاعبدوس از دوستداران و همیاران طبیعت خواست؛ با مشارکت در امر حفاظت از منابع طبیعی گزارشات تخریب،تصرف، قطع و حمل چوب غیر مجاز و حریق را به سامانه تلفنی 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی کنند.
وی یادآوری کرد: تصرف های غیرقانونی سودجویان یکی از مشکلات وتهدیدهای مهم در عرصه های منابع طبیعی است که با توجه به افزایش قیمت زمین و با ارزش وحاصلخیز بودن اراضی ملی فرصت طلبان را به انجام این عمل مجرمانه وا می دارد.
عبدوس گفت: اراضی منابع ملی در زمره انفال ومتعلق به تمامی نسل‌هاست، لذا باید حفظ شده، احیا وتوسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به عنوان متولی است..
عبدوس تاکید کرد: در مجموعه منابع طبیعی استان با تمام توان در مقابل هرگونه دست اندازی سودجویان به این ارزشهای طبیعی خواهیم ایستاد و با متصرفین وتخریب کنندگان برخورد خواهیم کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد