hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کربکندی: صحبت‌های رضایی را به‌حساب بی‌تجربگی او می‌گذارم

کربکندی: صحبت‌های رضایی را به‌حساب بی‌تجربگی او می‌گذارم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: رحمان رضایی صحبت‌هایی انجام داد که به حساب جوانی و بی‌تجربگی او می‌گذارم.
رسول کربکندی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رحمان رضایی در مدت اخیر صحبت‌هایی انجام داد که به حساب جوانی و بی‌تجربگی او می‌گذارم. چیزی که در این مقطع برای ما مهم است، ذوب‌آهن است.

وی با بیان اینکه به دنبال تسویه حساب شخصی نیستیم، گفت: از رحمان رضایی در رده‌های بالای باشگاه و هیئت‌مدیره حمایت شد و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود بازگردد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند اما متاسفانه نتایج لازم را نمی‌گیرد که در این میان، داوری هم لطمه‌های زیادی به ما وارد کرد و به همین علت فرصت بیشتری به رحمان رضایی داده شده است.

کربکندی بیان کرد: در هفته جاری بازی دشواری با نساجی مازندران داریم که در جدول رده‌بندی نزدیک‌ترین تیم به ما است. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تیم روند رو به جلویی داشته باشد.

وی درباره اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن به رحمان رضایی بیان کرد: در دیدار اخیر با نفت مسجدسلیمان داور یک گل صحیح ما را مردود اعلام کرد و به همین علت فرصت بیشتری به رضایی داده شده و امیدواریم در ادامه نتایج مناسبی کسب کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن  در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که  آیا همه چیز به بازی با نساجی بستگی دارد یا خیر، گفت: نتیجه این بازی در تصمیم ما بسیار تأثیرگذار است.

کربکندی درباره حضور سعید آذری در تمرین ذوب‌آهن افزود: من هم این موضوع را شنیده‌ام و هیچ خبری ندارم. احتمالا ایشان آمده بازیکنان را ببیند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد