hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > صدور 87 فقره مجوز فعالیت مطبوعات استان سمنان از طریق سامانه جامع رسانه های کشور

صدور 87 فقره مجوز فعالیت مطبوعات استان سمنان از طریق سامانه جامع رسانه های کشور

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور 78 مجوز از طریق سامانه جامع رسانه های کشور برای مطبوعات و نشریات این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد در اولین نشست فصلی مدیران مطبوعات و رسانه های این استانبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این استان 47 روزنامه فعالیت دارند که از این تعداد 42 روزنامه پروانه فعالیت دریافت کرده اند.
وی با اشاره به فعالیت گسترده مطبوعات نشریات و خبرگزاری های مختلف در این استان گفت: در حال حاضر در این استان 34 وب سایت، 18 پایگاه خبری و 14 خبرگزاری و نمایندگی فعالیت دارند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این اولین همایش فصلی مدیران رسانه های گروهی است گفت: هدف از این نشست اطلاع از دیدگاهها و پیشنهادات فعالان رسانه ای برای ارتقای حوزه مطبوعات و رسانه استان سمنان است.
در این نشست جمعی از مدیران مطبوعات و فعالان رسانه ای استان سمنان به صورت وبیناری مسایل و مشکلات جامعه مطبوعاتی و خبرنگاران را مطرح کردند.
مجوز فعالیت دو تن از فعالان مطبوعاتی نیز در این نشست توسط فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ  ارشاد اسلامی استان سمنان به آنان اعطا شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد