hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سوغات 3 امتیازی قلعه‌نویی با کی‌روش!

سوغات 3 امتیازی قلعه‌نویی با کی‌روش!

هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 3 بازی از روز پنجشنبه آغاز شد. ذوب‌آهن و پیکان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به تساوی 1-1 رضایت دادند. مهدی شیری (۴۰) از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله حدود 40 متری گلزنی کرد اما محسن مسلمان (۶۸) از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 3 بازی از روز پنجشنبه آغاز شد. ذوب‌آهن و پیکان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به تساوی 1-1 رضایت دادند. مهدی شیری (۴۰) از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله حدود 40 متری گلزنی کرد اما محسن مسلمان (۶۸) از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. ضمن اینکه ضربه از راه دور مسلمان (۸۰) به تیر دروازه پیکان برخورد کرد.نساجی و ماشین‌سازی هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. همچنین نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه خانگی به مصاف پدیده رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر مشهدی‌ها به پایان رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی توسط امین قاسمی‌نژاد (۸۲) به گل رسیدند تا با ۲۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند. البته این برد به کام مشهدی‌ها تلخ شد. چرا که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و در حالی که همه بازیکنان پدیده در رختکن مشغول شادی و پایکوبی بودند، گل‌محمدی با تک‌تک بازیکنان و عوامل تیمش خداحافظی کرد و راهی تهران شد.
گل‌محمدی که تیمش با مشکلات شدید مالی رو به رو است، گفت: «کار کردن سخت شده و رویم نمی‌شود در چشم بازیکنانم نگاه کنم. طاقت همه ما سر آمده است. احتمال اینکه جدا شوم، زیاد است. حس می‌کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.باید ببینیم در روزهای آینده چه اقداماتی صورت می‌گیرد. هر چند با این روند فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد.»
اولین شکست خانگی شفر
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، استقلال و سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ روز گذشته با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. وینفرد شفر با توجه به غیبت بازیکنانی مانند سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری در ترکیب، بازوبند کاپیتانی تیمش را در حضور بازیکنی قدیمی‌تر یعنی سیدحسین حسینی به وریا غفوری سپرده بود. در شرایطی که استقلال در دقایق ابتدایی تیم برتر زمین بود در دقیقه 17، علی کریمی مصدوم شد و جای خود را به مارکوس نویمایر داد تا استقلال برتری خود در میانه زمین را تا حدی از دست بدهد. در دقیقه ۱۹ نویمایر روی ضربه ایستگاهی دروازه سپاهان را تهدید کرد که ضربه مستقیم او از بالای دروازه و با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقیقه ۳۴ هم ضربه اللهیار صیادمنش از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. در دقیقه ۳۶ یک موقعیت نصفه و نیمه برای سپاهان به دست آمد و ضربه سر پورقاز راهی به دروازه پیدا نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که هر دو سرمربی دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زدند. فرشید اسماعیلی به جای مهدی قائدی به زمین آمد و در ترکیب تیم میهمان هم ساسان انصاری به جای مهرداد محمدی و سیاوش یزدانی به جای محمد کریمی وارد زمین شدند. در دقیقه 53 محمد دانشگر، مدافع استقلال در محوطه جریمه سپاهان به زمین افتاد اما این صحنه از نظر داور خطا نبود. در دقیقه 57 هم ساسان انصاری در برخورد با طارق همام در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور در ابتدا صحنه پنالتی اعلام کرد اما با مشورت با کمکش تصمیم خود را تغییر داد و پنالتی گرفته نشد. در دقیقه 66 ضربه ایستگاهی دیدنی نویمایر با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 67 شفر تعویض سوم خود را انجام داد و الحاجی‌گرو را به جای مرتضی تبریزی به میدان فرستاد. در مقابل سپاهانی‌ها که در پی ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال بودند، به نتیجه رسیدند و دقیقه 81 سانتر سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه‌ای کی‌روش استنلی وارد دروازه شد تا این مهاجم برزیلی باز هم در ترکیب سپاهان مؤثر ظاهر شود. در ادامه استقلالی‌ها به دنبال جبران نتیجه بودند و یک بار هم ضربه محمد دانشگر در دقیقه 90 به تیر دروازه سپاهان خورد اما وارد دروازه نشد تا این بازی به سود شاگردان ژنرال به پایان برسد و یک شکست دیگر در کارنامه آبی‌پوشان پایتخت به ثبت برسد.
پیروزی تراکتورسازی مقابل جادوگر
در ادامه دیدارهای دیروز، تراکتورسازی میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار 2 بر یک به سود تبریزی‌ها به پایان رسید. مسعود شجاعی (۸۶) و هری اروین (92) برای تراکتورسازی و محمد نزهتی (۹۰) برای سپیدررود گل زدند. با این نتیجه علی کریمی و شاگردانش همچنان در حسرت برد ماندند. همچنین دیدار پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان با تساوی 2-2 به پایان رسید. محمد نوری (۱۳) و محسن بنگر (۳۳) برای پارس جنوبی و اکبر ایمانی (۲۸) و رضا جبیره (۷۹) برای نفت گلزنی کردند. ضمن اینکه دربی اهواز میان فولاد و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد