hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اعطای میزبانی برگزاری جشنواره ای با محوریت شخصیت حضرت زینب (س) به سمنان

اعطای میزبانی برگزاری جشنواره ای با محوریت شخصیت حضرت زینب (س) به سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعطای میزبانی جشنواره ای با محوریت شخصیت حضرت زینب (س) توسط معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز یکشنبه در نشست شورای معاونین این اداره کل و با حضور وبیناری روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها افزود: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این جشنواره تامین 700 میلیون ریال هزینه را متقبل شده است و باید با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و بهره گیری از نظرات صاحبنظران جشنواره ای فاخر و در شان حضرت زینب (س) برگزار شود.
وی در این خصوص از قنبری نیکدل رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گرمسار خواست تا با تقبل برنامه ریزی مناسب زمینه را برای برگزاری جشنواره ای خلاقانه و مبتکرانه تا خرداد سال 1400 فراهم نماید.
فلاح، در این زمینه استفاده از نظرات روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سایر شهرستانها، معاونت های این اداره کل و نیز ظرفیت غنی مدافعان حرم و مدافعان سلامت را برای ارتقای ارزش های کیفی این جشنواره مورد تاکید قرار داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز در این نشست آمادگی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اعلام کرد.
در این نشست در خصوص بازگشایی مجتمع های فرهنگی هنری، اعتبارات بند چ، نحوه توزیع هنر کارت و برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد