hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > رئیس پلیس راهور: جایگاه افراد و مناصب دولتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی باشد

رئیس پلیس راهور: جایگاه افراد و مناصب دولتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی باشد

رئیس پلیس راهور گفت: همه در برابر قانون مساوی بوده و جایگاه افراد و مناصب دولتی یا حاکمیتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی و قانون‌شکنی باشد.
سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه پلیس راهور در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهد تحقق آرمانهای مقدس این انقلاب مردمی که همانا رفع ظلم و حاکمیت قانون در تمام شئون اداره جامعه است سرلوحه ماموریتهای این پلیس قرار داشته و ناملایمات و نامهربانی‌ها تأثیری بر اراده پولادین سفیدپوشان عرصه نظم و انضباط ترافیکی ندارد، اظهار کرد: پلیس راهور اعتقاد راسخ دارد اجرای دقیق قوانین و مقررات از جانب یکایک شهروندان به ویژه مسئولان، مجریان و وکلای ملت برای منافع همگانی و احقاق حقوق جمعی شهروندان است.
رئیس پلیس راهور افزود: قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که به اعتبار اعتماد مردم بر مصدر قانون‌گذاری تکیه زده‌اند قانون‌شکنی یا انحراف از قانون و ظلم و تعدی به مجریان قانون را از جانب هیچ کس ولو وکلای ملت (که خود مظهر قانونمداری‌اند) جایز ندانسته و پیام اخیر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی را درباره رفتار یکی از نمایندگان مجلس با سرباز وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی در همین راستا ارزیابی می‌کند.
وی تصریح کرد: این پلیس حمایت همه‌جانبه از یکایک کارکنان قانون‌مدار و وظیفه‌شناس خود به ویژه سربازان، درجه‌داران و افسران و کارکنان خود  را که ارزشمندترین لحظات زندگی خود را وقف خدمت به هموطنانشان کرده‌اند و در سخت‌ترین شرایط اجرای قانون و اعتلای نظم و انضباط را عهده دارند بر خود فرض دانسته و از هیچ تلاشی برای احقاق حق آنها در هر درجه و جایگاهی که باشند فروگذار نخواهد کرد.
این مقام انتظامی بیان کرد: موضوع رفتار نماینده مجلس با سرباز وظیفه این پلیس با حساسیت پیگیری و به مقامات قضائی گزارش و در همان ساعات ابتدایی دستورات لازم برای رسیدگی صادر شده است که لازم است از دستگاه محترم قضایی و قاضی محترم پرونده تشکر و قدردانی کنم، انتظار می‌رود با رسیدگی دقیق موضوع شاهد اجرای قانون و عدالت باشیم. 
هادیانفر متذکر شد: همه در برابر قانون مساوی بوده و جایگاه افراد و مناصب دولتی یا حاکمیتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی و قانون‌شکنی باشد لذا اجرای قانون همواره در اولویت سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات اجرایی این پلیس قرار دارد.
رئیس پلیس راهور یادآور شد: در این مجال  فرصت مغتنم شمرده از حس انسانی و اسلامی همه هموطنان عزیزمان در حمایت از این سرباز وظیفه‌شناس تقدیر وتشکر میکنم و ان‌شاءالله تا حصول نتیجه این حادثه راکه باعث تکدر خاطر همکاران خدوم ما ومردم عزیزمان شد پیگیری خواهیم کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد