hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت هفته فرهنگی سمنان

پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت هفته فرهنگی سمنان

شهردار کرمان با ارسال پیام ،  30 دی  روز ثبت زبان سمنانی و هفته فرهنگی سمنان را به شهردار سمنان و همه سمنانی ها تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، متن پیام بدین شرح است:


به نام خالق زیباییها

شهردار محترم سمنان جناب آقای دکتر سید محمد ناظم رضوی ، ضمن تبریک 30 دی ، روز ثبت زبان کهن سمنانی ، خدمت شما و تمامی شهروندان سمنانی ، نکوداشت هفته فرهنگی سمنان را به تمامی دست اندرکاران، خدا قوت می گویم.

بی شک برگزاری چنین برنامه هایی در کشور، نقش بسیار مهمی را در معرفی بیش از پیش شهرهای ایران ایفا می کند و تعامل و همراهی شهرها در این امر کمک شایانی را در جهت رونق صنعت گردشگری  خواهد داشت.

سمنان ، از شهرهای تاریخی است که با داشتن جاذبه های تاریخی، صنایع دستی متنوع، بافت  تاریخی، صنایع و معادن منحصر به فرد، جاذبه های طبیعی مختلف از کویر تا جنگل و مردم مهمان نواز و سختکوش، نزدیکی فرهنگی، هنری، تاریخی و صنعتی زیادی با شهر کرمان داشته و وجود سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و  حاج حسن شاطری به عنوان سرداران مقاومت ، موقعیتی استثنایی را برای این دو شهر رقم زده است تا با برنامه ریزی و همکاری بیشتر شاهد رشد و شکوفایی با شتاب بیشتری باشیم.

استفاده از تجربیات شما در بازآفرینی بافت های تاریخی شهر و باغ راه ها  و مدیریت شهری موفق در چند سال گذشته و وجود تجربیات ارزنده در مجموعه مدیریت شهری کرمان ، فرصتی است که می تواند  شروع یک اتفاق بزرگ برای آشنایی بیشتر فرهنگ ها، آداب و رسوم و رسیدن به شهری پویا باشد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما همکار ارجمند و کلیه شهروندان سمنانی ، توفیقات روز افزون در رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواهانم.

سید مهران عالم زاده
شهردار کرمان

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد