hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است/ توقعی از فدراسیون دو و میدانی ندارم

تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است/ توقعی از فدراسیون دو و میدانی ندارم

علی خدیور، دونده کشورمان درباره وضعیت تمرینات خود در کیش توضیحاتی را ارائه کرد.
علی خدیور،  دونده کشورمان  ، درباره شرایط تمرینی خود در کیش اظهار کرد: خدا را شکر تمریناتم با حمایت فدراسیون دو و میدانی و  سازمان منطقه آزاد کیش  خوب پیش می‌روند و طبق برنامه قصد دارم مرحله به مرحله جلو بروم. تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است.
خدیور درباره برنامه مسابقات مدنظرش و  این که در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک چه رکورد‌هایی به دست خواهد آورد، گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم از سوی فدراسیون دو و میدانی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقاتی را در نظر گرفته‌ایم و ان شاءالله به آن مسابقات اعزام شوم و بتوانم رکورد‌های مدنظر را کسب کنم. در حال حاضر اولین برنامه ام کسب ورودی المپیک توکیو است و بعد از آن روی بازی‌های آسیایی  زوم می‌کنم. ان شاءالله  امسال از بازی‌های آسیایی با دست پر و بهترین رنگ مدال  برگردم.  

کسب مدال آسیایی دور از دسترس نیست 

او درباره این که چه رکورد‌هایی در مسابقات کسب می‌کند، بیان کرد: حرفه‌ای نیست که در حال حاضر درباره  رکوردم صحبت کنم؛ اما همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین رکورد و نتایج را به ثبت برسانم. همچنین برای کسب سهمیه المپیک و مدال بازی‌های آسیایی می‌جنگم. به هر حال کسب مدال آسیایی دور از دسترس نیست و ان شاءالله با کمک محمد زاده مربی ام، فدراسیون دو و میدانی و سازمان منطقه آزاد کیش بتوانم پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورم.  
دونده کشورمان درباره این که حمایت‌ها به چه صورت است، گفت: حمایت‌ها از سوی سازمان منطقه آزاد کیش خیلی خوب بوده است و برنامه ام را تا سال آینده و بازی‌های آسیایی به فدراسیون فوتبال داده ام که ان شاءالله طبق برنامه جلو بروم. در حال حاضر من نمی‌توانم توقعی از فدراسیون دو و میدانی داشته باشم و فقط انتظار اعزام به  مسابقات را دارم تا رکورد‌های خوبی به جا بگذارم.
او افزود: من یک سال سخت را گذراندم و مصدوم بودم؛ اصلا توقع ندارم که اکنون به من بها بدهند و  کسانی که در مسابقات بوده‌اند را نادیده بگیرند. دونده‌ای هستم که خودم را  با رکوردم ثابت می‌کنم. به همین علت اکنون همه هزینه‌های اردو و امکانات  را سازمان منطقه آزاد کیش در اختیارم گذاشته است. ان شاءالله در اولین مسابقه پیش رو شرکت می‌کنم و به احتمال زیاد تا ۲ هفته دیگر اردویم در کیش ادامه دارد و ۳ اردوی خارج از کشور را مدنظر داریم که در اولین فرصت اقدام می‌کنیم و روادید می‌گیریم تا برای حضور در کمپ تمرینی خوب و  برگزاری مسابقه به خارج از کشور اعزام شویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد