درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 60150 | 30 دی 1399 ساعت 13:01

اعتراض باشگاه گل گهر به مسائل داوری: 6 امتیاز تیم ما سوخت

باشگاه گل گهر نسبت به اشتباهات داوری علیه این تیم واکنش نشان داد.
اعتراض باشگاه گل گهر به مسائل داوری: 6 امتیاز تیم ما سوخت


باشگاه گل گهر در خصوص مسائل داوری و در واکنش به عذرخواهی محمدحسین زاهدی فر از هواداران پرسپولیس نوشت:
 عدالت کجایی؟
۶ امتیاز گل‌گهر در این فصل با ناداوری سوخت و کسی عذرخواهی نکرد. اگرچه گل گهر و مردم سیرجان دنبال عذرخواهی نیستند چون اهل زور و تهدید و تطمیع نیستند.
آنها فقط می‌خواهند بدانند این همه بی عدالتی و نادیده گرفته شدن برای چیست؟
کسی صدای ما را می‌شنود؟


عکس خوانده نمی‌شود