درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 59462 | 23 دی 1399 ساعت 10:50

فوتی‌های کرونای تهران به ۲۰ نفر در روز رسید

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط شهر تهران و زرد شدن وضعیت، تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا به ۲۰ نفر در روز رسیده است.
فوتی‌های کرونای تهران به ۲۰ نفر در روز رسید


محسن هاشمی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به کاهش تعداد فوتی‌ها ناشی از کرونا اظهار کرد: امیدواریم این فرآیند ادامه پیدا کند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط بهتری فراهم شود.
وی با اشاره به وضعیت زرد تهران گفت: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان تهران تعداد فوتی‌ها ناشی از ویروس کرونا در پایتخت کاهش پیدا کرده است.
هاشمی تصریح کرد: در همین زمینه تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در تهران، به 20 نفر در روز رسیده است و امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل‌ها تعداد این فوتی‌ها در آینده نیز کاهش پیدا کند.


عکس خوانده نمی‌شود