hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > شرکت پست می تواند در ايجاد و توسعه فرهنگ مديريت مصرف منابع انرژی نقش بسزایی داشته باشد

شرکت پست می تواند در ايجاد و توسعه فرهنگ مديريت مصرف منابع انرژی نقش بسزایی داشته باشد

اقدامات مشترك شركت گاز با پست استان سمنان گامی مؤثر در جهت افزایش رضایت مشترکین و ارائه خدمات به جامعه می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان؛ حمیدرضا آقاجاني سرپرست اداره کل پست استان با حضور در شركت گاز با علیرضا اعواني مديرعامل این شركت ديدار کرد و در این گفتگو زمينه هاي همكاري مشترك اداره كل پست با شركت گاز استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
علیرضا اعوانی در اين ديدار ضمن اشاره به آنلاين بودن صدور قبوض گاز در حال حاضر و حذف صورتحساب كاغذي از فرآيند توليد و ارسال صورتحساب، گفت: با توجه به سابقه همكاري بين دو دستگاه در زمينه قرائت و توزيع صورتحساب مشتركين گاز در سال های گذشته، شركت پست در صورت آمادگي مي تواند در ساير حوزه هاي خدمات رساني خصوصاً ارائه خدمات مورد نياز به مشتركين روستايي در سطح استان مشاركت نمايد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به ارتباط مؤثر پست با قشرهاي مختلف جامعه اشاره كرد و افزود:  اين ارتباط مي تواند به عنوان يكي از ابزارهاي قابل توجه در ايجاد و توسعه فرهنگ مديريت مصرف در تمامي بخش ها به کار گرفته شود.
در این دیدار آقاجاني مديركل پست استان ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شرکت گاز استان سمنان، گفت: شركت پست به دليل قدمت ديرينه جایگاه ارزشمندي را در بین اقشار جامعه  يافته است.
آقاجانی یکی ازدلايل موفقیت  پست را انطباق با شرایط جامعه و نيازهاي مشتريان بیان داشت و افزود: تعامل و همکاری فی مابین این دو دستگاه رضایت بخش بوده و امیدواریم در آينده شرايط همكاري هاي مشترك خصوصاً در حوزه ارائه خدمات در دفاتر پيشخوان دولت توسعه يابد و بتوانیم گام های مفید و مؤثری در ارائه خدمات به جامعه برداریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد