hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ارتقاء مولفه های سلامت جسمی و روانی، هدف اجرای "طرح سلامت محور شهرداری سمنان"

ارتقاء مولفه های سلامت جسمی و روانی، هدف اجرای "طرح سلامت محور شهرداری سمنان"

طرح سلامت محور شهرداری سمنان با هدف اصلی غربالگری، ارتقای مولفه های سلامت جسمی و روانی و ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محله های کم برخوردار شهر سمنان در هفته بصیرت اجرا شد.

​به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، محسن مظاهری اظهار کرد: به مناسبت هفته بصیرت و  نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان، مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان، حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان، مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري سمنان، پايگاه مقاومت بسيج حمزه سيدالشهدا(ع) و موسسه خيريه مهد كرامت طرح سلامت محور شهرداری سمنان اجرا شد.

 سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان با اشاره به هدف اجرای این طرح گفت: هدف اصلی غربالگری، ارتقای مولفه های سلامت جسمی و روانی، ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و ویزیت و معاینه رایگان شهروندان در محله های کم برخوردار شهر بود. 

وی با تشکر از زحمات کادر بهداشت و درمان مرکز بهداشت و موسسه خیریه مهد کرامت، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به کارکنان شهرداری و شهروندان در محله های کم برخوردار در ایام دهه فجر امسال نیز این طرح اجرا می شود. 

اجرای طرح غربالگری دیابت و کرونا در کارکنان شهرداری سمنان و تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل با مشارکت کلینیک مهد کرامت و امام رضا (ع) از مهمترین اقدامات مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان بود که مظاهری به آنها اشاره کرد و افزود: این مرکز آماده همکاری با سایر ارگانهای اداری شهر برای انجام غربالگری و خدمات درمانی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد