hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تاکید بر ایجاد و توسعه باشگاههای کتابخوان کودک و نوجوان در شهرستان مهدیشهر

تاکید بر ایجاد و توسعه باشگاههای کتابخوان کودک و نوجوان در شهرستان مهدیشهر

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر، توسعه باشگاههای کتابخوان کودک و نوجوان را از عوامل موثر در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، علی اکبر چتری در بازدید از کتابفروشی مهدی در مهدیشهر و نشستی با مدیر این کتابفروشی، نقش واحدهای عرضه کننده کتاب را در توسعه فعالیت های کتابخوانی در جامعه مهم خواند و گفت: یکی از عوامل مهم در توسعه باشگاه های کتابخوان کودک و نوجوان، متصدیان کتابفروشی ها هستند.
وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید دارد اظهار داشت: ایجاد و توسعه باشگاههای کتابخوان کودک و نوجوان از طرح های مهم این وزارت خانه برای ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه است.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر به تاثیرگذار بودن ایجاد و توسعه باشگاه های کتابخوان کودک و نوجوان در ارزیابی وزارت خانه و نیز  طرحهای مختلف از جمله پایتخت کتاب، در این نشست چگونگی و شرایط ایجاد این باشگاهها را برای مدیر این کتابفروشی تبیین کرد.
ذوالفقاری مدیر کتابفروشی مهدی، مهدیشهر نیز در این نشست بر اختصاص جایگاه مناسب به کتاب در سبد خانواده ها تاکید کرد و گفت: برای توسعه فرهنگ مطالعه، کتاب باید در خانواده ها جایگاه ویژه ای پیدا نماید.
در شهرستان مهدیشهر قریب پنج کتابفروشی وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد