hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تقدیر از دو فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای مقابله با ویروس کرونا و اشتغالزایی

تقدیر از دو فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای مقابله با ویروس کرونا و اشتغالزایی

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ، از فناوران برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه، قدر دانی شد .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در این مراسم از دکتر علی اصغر عجمی و مهندس مرتضی ایرانی پرست به عنوان فناوران برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قدر دانی شد .
دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: دکتر علی اصغر عجمی، عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه سمنان و نایب رئیس شرکت لیزر پرتو سازان، از سال 1397 در پارک علم و فناوری دانشگاه استقرار یافته و در زمینه تخصصی لیزرگرافی فعالیت می نماید.
دکتر محمدیان ادامه داد : ساخت «دستگاه ضدعفونی کننده با نام تجاری حافظ 19» برای ضدعفونی کردن محیط از ویروس کووید 19 از جمله  فعالیت های ارزشمند دکتر عجمی بوده است .
معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تصریح کرد : مهندس مرتضی ایرانی پرست دانشجوی دکتری مهندسی عمران و فعالیت علمی خود را آغاز کرده است .
دکتر محمدیان افزود : ایجاد بیشترین اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه نیز از اقدامات ارزشمند مهندس ایرانی پرست به عنوان فناور برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است .
این مراسم قدر دانی به صورت مجازی برگزار شد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد