hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تقاضای پارتی بازی از جهانگیری برای ورود حناچی به هیئت دولت/ لزوم چاره جویی دولت برای شارباغ

تقاضای پارتی بازی از جهانگیری برای ورود حناچی به هیئت دولت/ لزوم چاره جویی دولت برای شارباغ

هاشمی گفت: امیدواریم با پارتی بازی آقای جهانگیری از فردا شاهد حضور آقای شهردار در جلسات هیئت دولت باشیم.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار که صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد خطاب به اسحاق جهانگیری اظهار کرد: امیدواریم از فردا شاهد حضور آقای شهردار در جلسات هیئت دولت باشیم و با پارتی بازی شما آقای حناچی به این جلسات دعوت شود.
وی با اشاره به پروژه شارباغ گفت: سابقه این پروژه به دو دوره ریاست جمهوری باز می‌گردد، زمانی که آقای احمدی‌نژاد شهردار تهران بود، پس از بررسی منطقه ۱۷  تقاضا کرد تا راه آهن به زیر زمین برود چرا که مردم با آن مشکل داشتند.
هاشمی ادامه داد: پس از آن تصمیم گیری شد تا راه آهن به زیر زمین برود و به مترو وصل شود و در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و با پیمانکاری خاتم الانبیا این منطقه به زیر زمین رفت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بیش از ۱۲ سال است که از این خطوط مترو استفاده نشده و باید در انتهای دولت فکری به حال آن شود.
وی اظهار کرد: در توافقی که بین راه آهن و شهرداری ایجاد شد، این پروژه در حال شکل گیری است و امیدواریم تا این خطوط به خط ۳ متصل شوند، زیرا در بخش جنوب غربی تهران مشکلاتی در حوزه مترو وجود دارد وبا توجه به تراکمی که در شهریار و شهرقدس وجود دارد شاید ۲۰ هزار سفر از این طریق انجام شود.
وی با بیان اینکه مقداری از پروژه شهید نجفی رستگار در گذشته افتتاح شده بود و هم اکنون ۵ کیلومتر باقی مانده‌ی آن که بخش جنوبی است در حال افتتاح است گفت: از طریق این بزرگراه مردم می‌توانند به سمت جاده خراسان بروند، اما نمی‌توانند از سمت خراسان به تهران بیایند و امیدوارم این موضوع سریعاً برطرف شود.
هاشمی با اشاره به روز بیستم دیماه گفت: حدود ۱۰۰ سال پیش در این روز امیرکبیر به قتل رسید می‌توان گفت وی نخستین سردار سازندگی ایران است و پس از او آیت الله هاشمی رفسنجانی است، همان گرایش‌های توسعه گرایانه امیرکبیر منجر شد تا سیستم فاسد حکومت قاجار که اصلاحات و توسعه امیرکبیر را تهدیدی برای منافع خود میدید دست به قتل وی بزند.
رئیس شورای شهر با اشاره به نامگذاری پروژه شهید نجفی رستگار به نام یکی از شهدای دفاع مقدس بیان کرد: این پروژه به نام سردار شهید نجفی رستگار نامگذاری شده است و می‌توان گفت که این نامگذاری از دستاورد‌های مدیریت شهری است و با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم با تلاش کارگران و زحمتکشان پروژه، مشاوران و پیمانکاران مجموعه فعالیت‌ها به نتیجه رسید تا مشکل آزادگان و افسریه برطرف شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد