hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عرضه تخم‌مرغ بالاتر از ۱۶۹۰۰ تومان در اصفهان تخلف است

عرضه تخم‌مرغ بالاتر از ۱۶۹۰۰ تومان در اصفهان تخلف است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان با اشاره به وفور تخم‌مرغ در استان و عدم کمبود آن گفت: فروش هر کیلوگرم تخم‌مرغ بالاتر از نرخ مصوب ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در استان تخلف است.
اسماعیل نادری ، پیرامون این که سه گروه از کالاهای اساسی لبنیات، مرغ و تخم‌مرغ بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار با نرخ‌‌های جدید مصوب شده است اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم مصوب تخم‌‌مرغ درب مرغداری‌ها به 14 هزار تومان افزایش یافته و تمام واحدها موظف به رعایت آن هستند.
وی قیمت مصوب تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده را هر کیلوگرم 16 هزار و 900 تومان بیان کرد و افزود: توزیع این کالا بالاتر از قیمت مصوب تخلف است و در صورت عدم اجرای قیمت‌ها با آنها برخورد خواهد شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اصفهان درباره اینکه با نابسامانی توازن عرضه و تقاضا و افزایش نیاز غیرواقعی به طور طبیعی برای قیمت‌ها فراز و نشیب‌هایی ایجاد می‌شود، گفت: در گروه کالاهای یک، دولت موظف به قیمت‌گذاری است اما هر ساله ستاد تنظیم بازار براساس مباحث تورم، تغییر نرخ مواد اولیه و غیره با برگزاری جلساتی تصمیماتی را برای افزایش قیمت‌ها اتخاذ می‌کنند.
وی پیرامون این که قیمت خودسرانه برخی از کالاها، تعادل عرضه و تقاضای برخی کالاها را در بازار نامتعادل می‌کند اظهار داشت: اکنون در استان اصفهان با کمبود تخم‌مرغ مواجه نیستیم و با نظارت جدی بر قیمت مصوب جدید این محصول با متخلفان و دلالان برخورد می‌شود.
نادری بیان کرد: در حال حاضر هیچ‌ گونه مشکلی در تولید تخم‌‌مرغ نداریم و هم اکنون 8 میلیون و 500 هزار مرغ‌ تخم‌گذار در سالن‌های واحدهای تولیدی وجود دارد که روزانه بالغ بر 350 تن تخم‌گذاری دارند که نیاز روزانه استان 170 تن است.
وی افزود: از مردم درخواست داریم که از خریدهای هیجانی بپرهیزند و به میزان نیاز کالاهای خود را تامین کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانی با 124 تماس بگیرند و به رسیدگی و بررسی تخلفات توسط بازرسان سازمان اطمینان داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد