hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > نشست رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود با رئیس بانک کشاورزی بیارجمند و بازدید از شرکت های منطقه

نشست رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود با رئیس بانک کشاورزی بیارجمند و بازدید از شرکت های منطقه

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود و کارشناس اعتبارات و مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان با رئیس بانک کشاورزی بیارجمند دیدار کردند.


فوقانی هدف از این دیدار را بررسی پرونده های بانکی شرکت های تحت پوشش این شبکه در حوزه فعالیت این بانک اعلام کرد و گفت: با تفاهمات صورت گرفته پرونده شرکت تعاونی روستایی توران که از سال ۱۳۸۹ مفتوح می باشد در هفته آینده مختومه خواهد شد.

همچنین رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود به همراه کارشناس اعتبارات و مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی این شهرستان در سفر یک روزه به مناطق بیارجمند و توران از شرکتهای تحت پوشش این اداره بازدید کردند و مسائل و مشکلات این شرکت ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

به گفته فوقانی هدف از این سفر یک روزه تشکیل جلسه با هیات مدیره و اعضای محترم شرکت در روستاهای خانخودی،احمد آباد ،رضا آباد و باغستان و بازدید فنی ازساختمان ها، انبارها و فروشگاه های مصرف و فروشندگی های سوخت بود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود اضافه کرد: روستای باغستان ۲۴۵ کیلومتر از مرکز شهرستان شاهرود فاصله دارد و جزو مناطق کمتر توسعه یافته استان سمنان می باشد و خدمات رسانی به مردم این مناطق از اولویت های شبکه تحت پوشش این شهرستان می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حل مشکلات شرکت توران شاهد خدمات رسانی بهتر به مردم این منطقه کمتر برخوردار باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد