hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران گرمسار

برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران گرمسار

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران گرمسار با حضور مدیر تعاون روستایی استان سمنان برگزار شد.


در این جلسه ضمن بیان دستور جلسه و گزارش بازرس شرکت تعاونی در خصوص موضوعاتی از قبیل ساخت طبقه فوقانی شرکت تعاونی، خرید مکانیزاسیون و یکدستگاه خودروی سواری، تقسیم سود و همچنین به روزرسانی سهام اعضا موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان ضمن تشکر از فعالیت های این شرکت و بیان نقاط قوت این تعاونی در خصوص پاسخگویی و شفافیت امور تعاونی تاکید نموده و خواستار وحدت بین اعضا و مدیران این تعاونی شد.

در پایان جلسه نیز نسبت به انتخابات بازرس برای مدت یکسال تصمیم گیری و رای گیری شد.

در ادامه مدیر تعاون روستایی استان سمنان به همراه مدیر پست بانک استان و تعدادی از مسئولین شهرستانی با بازدید از خطوط تولید کارخانه فرآوری مواد غذایی برند جنگل در ایوانکی، امکان همکاری و تعامل بین این کارخانه و کارخانه کنسانتره شاهرود مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین مدیرتعاون روستایی استان سمنان به همراه مدیر پست بانک استان از شرکت ایوان ماکیان و کارخانه سهند رادیاتور در ایوانکی که در راستای تولید انواع رادیاتور خودرو فعالیت می نماید، بازدید کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد