hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حفظ شئونات اخلاقی و انسانی در جامعه مهمترین اصل در امور نظارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است

حفظ شئونات اخلاقی و انسانی در جامعه مهمترین اصل در امور نظارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه از روش های اقناعی و تشویقی در برخورد با مخاطبان و اهالی فرهنگ و هنر استفاده می شود گفت: حفظ شئونات اخلاقی و انسانی در جامعه مهمترین اصل در امور نظارتی این اداره کل است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز دوشنبه در نشست اعطای ابلاغ اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان سمنان، هنرمندان را از چهره ها و افراد فرهیخته و برجسته در جامعه معرفی کرد و گفت: نگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظارت بر فعالیت های فرهنگی هنری، نگاه سلبی نیست بلکه تشویقی است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت فضایل اخلاقی و ترویج آن در عرصه هنر به ویژه هنر تئاتر تصریح کرد: به جزء حفظ فضایل اخلاقی و ضوابط اخلاقی و انسانی در چامعه هیچ ضوابطی نداریم.
فلاح با تشکر از اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش شهرستان سمنان به خاطر پذیرش این مسوولیت سنگین از آنان خواست در فعالیت خود همواره نگاه تشویقی داشته باشند و از برخورد سلبی پرهیز نمایند.
مدیرکل فرهنگ و. ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: در فعالیت های نظارتی خود همواره این پیام و دیدگاه را مورد توجه قرار دهید که تاکید فرهنگ و ارشاد اسلامی رعایت شئونات اخلاقی جامعه است و در این عرصه هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری باید در فعالیت های خود احساس امنیت کنند و با حفظ خود و هنر تئاتر از آسیب هایی که مانع فعالیت آنها می شود دور باشند.
در این نشست که معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشت پنج تن از اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان سمنان معرفی و ابلاغ خود را دریافت کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد