hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری آئین رونمایی از کتاب سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در آرادان

برگزاری آئین رونمایی از کتاب سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در آرادان

کتاب سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشته حسین پازوکی هنرمند اهل قلم شهرستان های آرادان و گرمسار در مراسمی با حضور مسوولان در آرادان رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این مراسم با حضور حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان، جواد صفری سرپرست فرمانداری آرادان و محمد طاهریان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان در سالن شهید سپهبد سلیمانی شهرستان آرادان برگزار شد.
امام جمعه آرادان در این مراسم با اشاره به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: مطالعه کتاب از اهمیت زیادی برخوردار است و به طور خاص در مورد تلاوت قرآن برکات بیشماری از سوی خداوند و ائمه اطهار (ع) بیان شده است که باید در این زمینه آگاهی جامعه ارتقاء یابد.
شریفی نیا افزود: نگارش کتاب سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی هنرمندی اهل قلم و رونمایی از این کتاب در شهرستان آرادان اتفاق بسیار خوبی برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آرادان به شمار می رود.
جواد صفری سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی را لازمه توسعه همه جانبه در کشور عنوان کرد و گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی درون جامعه موجی از احساس نفرت نسبت به آمریکای جنایتکار به پا کرده است و اصحاب فرهنگ و هنر نیز در این زمینه پیشقدم هستند و اطمینان داریم که عاملین این جنایت هولناک هرگز تصور چنین واکنشی را نداشتند.
محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز استقبال مردم شهرستان آرادان از فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در سطح مناسبی ارزیابی کرد و افزود: ارتقای این شاخصه ها باید همچنان در دستور کار قرار گیرد.
محسن فدایی باش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان نیز از دستگاههای اجرایی شهرستان آرادان خواست با خرید کتاب نویسندگان بومی از این عزیزان حمایت فرمایند.
حسین پازوکی نگارنده کتاب سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری خود افزود: زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی و مجموعه اشعار خود در خصوص این شهید والامقام و همچنین بازتاب شهادت این شهید بزرگوار را در این کتاب به رشته تحریر در آورده ام و امیدوارم موجب رضایت خداوند متعال و شادی روح این سردار بزرگ ایران و اسلام شود.
تعدادی از شاعران شهرستان آرادان نیز در این آیین اشعار خود در خصوص شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را برای استفاده حاضرین قرائت کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد