hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > می‌خواهیم تا قهرمانی بهترین عملکرد را داشته باشیم

می‌خواهیم تا قهرمانی بهترین عملکرد را داشته باشیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با اشاره به وضعیت تیمش گفت: تا رسیدن به قهرمانی می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته و به تیمی باج ندهیم.
فاطمه محمدخانی در خصوص وضعیت تمرینات تیمش، اظهار کرد: تمرینات خوب و منظمی را همراه با بدنسازی سپری می‌کنیم، بچه ها آمادگی کاملی دارند و همگی سالم هستند. پیش از بازی معوقه که با تیم کربنات سدیم کاوه فیروزآباد داشتیم، تست کرونا از بازیکنان گرفته شد که خوشبختانه جواب تست همگی منفی بود.
وی افزود: تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل به دور بعدی لیگ که از ۲۱ دی ماه در تهران آغاز می‌شود، وارد شویم. در این مرحله یکشنبه هفته آینده با تیم بافق یزد و سه شنبه با تیم تاسیسات دریایی رقابت خواهیم داشت.
وی با اشاره به بازی معوقه با تیم فیروزآباد گفت: در فاصله شروع مرحله بعدی لیگ میزبان تیم فیروزآباد بودیم که بازیکنان و نیروهای جدیدی گرفته بود و آمادگی خوبی داشت، تیمی که مربی و بازیکنان جوانی دارد و بسیار باانگیزه و آینده دار هستند.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص تیم تاسیسات دریایی یکی از رقبای مرحله بعدی تیمش، خاطرنشان کرد: مینا موسوی و راضیه سهرابی از بازیکنان اصفهانی هستند که چند سالی است به تاسیسات رفتند، تاسیسات دریایی دور رفت عملکرد خوبی نداشت، اما دور برگشت با گرفتن چند بازیکن و همچنین برگشت مریم یوسفی که از بازی حرفه ای خداحافظی کرده بود عملکرد تیم بهتر شد. موسوی زمانی که دید تیمش به او نیاز دارد به تیم برگشت و با گرفتن یک دروازه بان خوب دور برگشت خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند به غیر از شهید شاملی کازرون، تمام تیم ها را شکست دهند و دوم جدول گروه خود شوند.
وی تصریح کرد: تیم بافق نیز تیم خوبی است که دور برگشت با توجه به مصدومیت بازیکنان و ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا کمی ضعیف‌تر شده بود و به اعتقاد من در دور برگشت تیمی که عملکرد خوبی داشت تیم تاسیسات دریایی بود.
محمدخانی گفت: تمام تلاشمان را برای شکست تاسیسات دریایی خواهیم داشت، تاسیسات تیم بسیار خوبی است که مهره‌های ارزشمندی دارد و ما هم تلاش خود را می‌کنیم بر اساس شعار تیم "بدون باخت تا قهرمانی" به قهرمانی برسیم؛ البته متاسفانه در شروع لیگ به دلیل ابتلای ۷ نفر از بازیکنان و کادر تیم در آستانه اولین بازی مقابل اشتادسازه به ویروس کرونا، تن به شکست دادیم، اما در دور برگشت جبران کردیم و می‌خواهیم تا رسیدن به قهرمانی بهترین عملکردمان را داشته و به تیمی باج ندهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد