hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاري جلسه هم انديشي کميته مديريت شهري و فضاي سازي دهه فجر 99

برگزاري جلسه هم انديشي کميته مديريت شهري و فضاي سازي دهه فجر 99

معاون شهردار سمنان از هم اندیشی واحدهای اجرایی مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی برای برپایی مراسم دهه فجر امسال و فضاسازی شهر در استقبال از این آیین ملی خبر داد.

 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران از سمنان، جواد نجاریانی با اعلام این مطلب گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره دهه فجر و پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب و انتقال آن به نسل های بعدی انقلاب اسلامی مهمترین رسالت مسئولان در حوزه‌های مختلف بوده و می بایست مورد توجه همه مسئولان و حتی شهروندان قرار گیرد.

نجاریانی به تشکیل کمیته مدیریت شهری و فضای سازی ستاد دهه فجر شهرداری سمنان و برگزاری اولین جلسه ، در راستای برنامه ریزی در جهت گرامی داشت بهتر این مناسبت اشاره کرد و افزود : با هم اندیشی صورت گرفته در این کمیته ، سعی می شود تا برنامه های متفاوتی را در فضاسازی شهر داشته باشیم . 

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پرهیز از اجرای برنامه ها با رویکرد تجمعی ، گفت: سال متفاوتی را برای برگزاری برنامه های دهه فجر داریم و باید استفاده از بستر فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای اقشار مختلف مردم،در برنامه‌ریزی‌ها محوریت داشته باشند.

این مدیر شهری با مثبت ارزیابی نمودن تلاش همکاران در خدمات شهری و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در فضاسازی و تزئینات شهری در دهه فجر سال قبل و دیگر مناسبتهای ملی و مذهبی ، خواستار همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها و ارگانهای دولتی در فضاسازی شهری شد . 

معاون شهردار سمنان در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت و هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی شهر در برپایی باشکوه مراسم امسال دهه فجر ، خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین اقشار مختلف مخصوصا نوجوانان و جوانان ضروری است و نقش مهم در افزایش مشارکت آنها در فعالیت های شهری و شهروندی دارد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد