hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > «روزی روزگاری آبادان» در مسیر فجر ۳۹/اولین تجربه کارگردانی «حمیدرضا آذرنگ» در جشنواره

«روزی روزگاری آبادان» در مسیر فجر ۳۹/اولین تجربه کارگردانی «حمیدرضا آذرنگ» در جشنواره

«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده و بازیگر سینما و تئاتر اولین ساخته خود در عرصه سینما با نام «روزی روزگاری آبادان» را راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.
سینمای کشور طی نیمه اول سال ۹۹ با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است، بروز و شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته چرخ تولید و اکران در سینما را به طور کامل متوقف کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان ضربه طولانی مدتی را بر بدنه این هنر وارد کرد.
حال پس از مدتها انتظار دو روز پیش بالاخره بعد از گذشت ماه‌ها فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد، فراخوانی که در نوع خود می تواند امید به آینده سینما در سال جاری را زنده نگه دارد. 
در این میان کارگردانان جوان و پیشکسوت سینما با توجه به اعلام رییس سازمان سینمایی مبنی بر قطعی بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش تولید آثار خود را آغاز کرده اند و سینما بار دیگر با سرعت به سمت مسیر همیشگی تولید و عرضه قرار گرفته است. 

محمدحسین مهدویان، رضا میرکریمی، مانی حقیقی، مرتضی علی عباس میرزایی، وحید جلیلوند، محسن قرایی، اصغر فرهادی، آرش انیسی، مهدی جعفری و نیما جاویدی از جمله کارگردانان سرشناسی هستند که هم اکنون پیش تولید و یا تولید آثار سینمایی خود را آغاز کرده اند.

«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده و بازیگر سینما و تئاتر اولین ساخته خود در عرصه سینما با نام «روزی روزگاری آبادان» را راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.
حمیدرضا آذرنگ بازیگری که سال‌ها در آثار سینمایی و تلویزیونی توانست نقش‌های ماندگاری را از خود به جای بگذارد حال به سراغ ساخت اولین فیلم سینمایی خود رفته است. محسن تنابنده در این فیلم نقش اصلی را ایفا کرده است. 

آذرنگ به زودی ساخت نخستین فیلم سینمایی اش با عنوان «روزی روزگاری آبادان» را آغاز می‌کند. پیش تولید این فیلم به تازگی آغاز شده و آذرنگ قرار است نخستین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما را اواخر تابستان امسال آغاز نماید.  
آذرنگ پیش از این در آثاری همچون سریال تلویزیونی «نون. خ»، «نهنگ آبی»، «آرماندو»، جاده قدیم و آثار سینمایی همچون «آبجی»، «قاتل اهلی»، غلامرضا تختی، تنگه ابوقریب، آباجان، چهل و هفت، پیلوت و ملکه به ایفای نقش پرداخته اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد