hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > جهادگران سلامت پیشتاز فرهنگ ایثار در کشور هستند

جهادگران سلامت پیشتاز فرهنگ ایثار در کشور هستند

در جلسه ای که با حضور انوری مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان ، معاونین ، حراست ، رئیس اداره منابع انسانی و رفاه و روابط عمومی اداره کل برگزار شد از زحمات همسران پرستار پرسنل اداره کل تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان ، مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند همه پرستاران ، از پرستاران بعنوان الگوی صبر و استقامت یاد کرد و افزود در طی این مدت پرستاران با عملکرد بسیار مناسب خاطرات خوبی از خود به یادگار گذاشتند .
انوری ضمن تقدیر از خدمات پرستاران اظهار داشت: بر حسب وظیفه انسانی و حس نوعدوستی امروز در خدمت شما پرستاران عزیز هستیم تا از خدمات شما که با صلابت و استوار از سلامت مردم صیانت کردید به نحو شایسته ای تقدیر نماییم .
انوری با اشاره به نقش پرستاران در بهبودی و درمان همکاران مبتلا به ویروس کرونا تصریح کرد: بدون شک تعامل همکاران پرستار با کادر پزشکی و انجام غربالگری و تست های ادواری و خدمات پزشکی مناسب نقش چشمگیری در پروسه درمان و بهبودی بیماران کرونایی داشته است .
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی پرستاران عنوان کرد ، بزرگداشت پرستار به معنای توجه به فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی است و امروز جهادگران سلامت غیر از عرصه سلامتی، پیشتاز «فرهنگ ایثار» در کشور نیز هستند و خوشبختانه «فرهنگ ایثارگری» دوباره در کشور رونق گرفته است .
انوری با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از پرستاران کشور اظهار داشت: شما پرستاران با فداکاری و ایثارگری که در این حوزه و در این شرایط از خودتان نشان دادید، شغل پرستاری را برجسته‌تر کردید و چقدر هوشمندانه و زیبا، ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار مزین شده است .
مدیر کل امور مالیاتی استلن سمنان در پایان سخنان خود افزود: به مناسبت روز پرستار، همه موظفیم از این انسانهای فداکار و پرعاطفه و دلسوزی که با عمل انسانی پرستاری خود، از بیماران در مراحل دشوار بیماری ،مواظبت و حمایت می‌کنند، قدردانی می کنیم. پرستاری حرفه‌یی انسانی و اسلامی است و جامعه و کشوری مثل ما که سرشار از عواطف گوناگون است و نقش عواطف در این جامعه، همواره نقش برجسته‌یی داشته است، باید به این حرکت عاطفی بزرگ که دارای مبنای عقلانی و فکری راسخی هم هست به چشم احترام بنگرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد