hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بخشودگی گازبهاء براي مشتركان کم مصرف سمنانی

بخشودگی گازبهاء براي مشتركان کم مصرف سمنانی

مديرعامل شركت گاز استان سمنان ضمن حضور در استوديو خبر 20 سيما مركز سمنان گفت: مشتركان خانگی كه كمتر از الگوي مصرف تعيين شده، گاز مصرف كنند، مشمول بخشودگي 100 درصدي مي شوند.
به گزارش روابط عمومی؛ علیرضا اعواني مديرعامل شركت گاز استان سمنان با اشاره به افزايش ميزان مصرف گاز در كشور در فصل سرما از همه هم استانی ها درخواست کرد تا با صرفه جويي و مديريت بهينه گاز علاوه بر بهره مندی از تخفیفات ویژه، امکان استفاده همگانی از این نعمت الهی را درکل کشور فراهم سازند.
وي افزود: شركت ملي گاز براساس برنامه هاي سال گذشته تاكنون در راستاي فرهنگ سازي و استفاده بهینه در مصرف سوخت و بكارگيري شيوه هاي مدیریت مصرف تلاش نموده است تا بتواند توازن منطقی را در این راستا ایجاد نماید.
اعواني با اشاره به سرد شدن هوا از مشتركان خواست تا با کاهش 1 درجه ای دمای محیط زندگی و کار، كاهش 6 درصدي مصرف را رقم بزنند؛ این مهم با رعایت اقدامات ساده ای همانند: استفاده از لباس های گرم در منازل، بکارگیری پرده های ضخیم، بستن درب اتاقهای غیر ضروری، امکان پذیر است.
لذا شایسته است کلیه مشترکان خانگی و تجاری با مصرف بهینه انرژی، راهگشا و یاری رسان دستگاههای خدمت رسان برای تأمین انرژی پایدار باشند تا شاهد محدودیت مصرف گاز برای صنایع و بخش های تولیدی نباشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد