hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تقویت سطح انگیزه کارکنان با برگزاری دوره آموزشی شیوه های ایجاد انگیزش

تقویت سطح انگیزه کارکنان با برگزاری دوره آموزشی شیوه های ایجاد انگیزش

به گزارش روابط عمومی؛ قربان جانعلی زاده رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی انگیزش خبر داد و گفت: هدف از برگزاري اين دوره تقویت روحی و بالا بردن سطح انگيزه كاركنان و شناخت عوامل برانگیزاننده در محیط کار و زندگی است.
وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی مباحث انگيزشی، شخصيت شناسي، راهكارهاي افزايش انگيزه و مواردي از اين قبیل مطرح گرديد و شرکت کنندگان با موضوعاتی چون موانع کارایی کارکنان، چگونگی هدف گذاری خویشتن داری، بالا بردن آستانه تحمل و نحوه بیان جملات در محیط کار، آشنا شدند.
رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان افزود: برگزاری چنین کلاسهایی علاوه بر بالا بردن انگیزش در کارکنان و شناخت انگیزه های کاری می تواند موجب ارتقای کیفیت ارتباطی در سطوح مختلف سازمان، خصوصا مدیران و کارکنان شود که نتایج آن در سازمان قابل ردیابی است.
جانعلی زاده سرمایه گذاری در جهت ارتقاء سطح علمی و افزایش انگیزش در کارکنان را بسیار اساسی دانست و افزود: توانمندسازی نیروی انسانی جزو اهداف اصلی هر سازمانی است و ایجاد انگیزه در فرد رضایت شغلی را به همراه دارد و منجر به تعدیل رفتارهای کارکنان خواهد شد .
گفتنی است این دوره در یک روز به صورت آنلاین برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد