hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > به لحاظ ترکیب مصرف قریب ۵۲ درصد انرژی شهرستان سمنان صرف فعالیت های تولیدی می شود

به لحاظ ترکیب مصرف قریب ۵۲ درصد انرژی شهرستان سمنان صرف فعالیت های تولیدی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در دیدار با فرماندار سمنان گفت: به لحاظ ترکیب مصرف، حدود ۵۲ درصد انرژی این شهرستان صرف فعالیت های بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی می شود.


سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که هم اینک به ۱۰۰ هزار اشتراک برق در شهرستان سمنان خدمات دهی می شود افزود: به لحاظ ترکیب تعدادی، ۲۵ درصد انشعاب های کل استان، به این شهرستان اختصاص دارد.

وی با بیان این که به منظور بهره برداری از پروژه های عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان، در سال گذشته ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سرمایه گذاری گردیده اضافه کرد: برای امسال نیز مبلغ ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۸۹ درصد آن جذب شده است.

وی تـصریح کرد: پـرداخت به موقع مطالبات مشترکان، ارتباط مستقیم با اجرای به هنگام پروژه ها دارد و انتـظار است مـشترکان تعرفه های مختلف به ویژه دستگاه های اجرایی نسبت به انجام تعهدات و پرداخت مطالبات، اقدام شایسته به عمل آورند.

وی همچنین به موضوع برودت دمای هوا و افزایش مصرف گاز و برق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور همکاری با مجموعه شرکت گاز جهت تامین سوخت نیروگاه ها، برخی اقدامات مدیریت مصرف از جمله تعدیل روشنایی معابر و یک درمیان کردن چراغ ها به جز در نقاط حادثه خیز در دستورکار این شرکت قرار گرفته و امیدواریم مشترکان استان در روزهای سرد زمستانی نیز در مصرف بهینه انرژی بیش از پیش اهتمام نمایند.

فرماندار شهرستان سمنان در این نشست بیان داشت: مردم استان با فرهنگ غنی، فوق العاده در اجرای امور همراه هستند و در زمینه مدیریت مصرف انرژی نیز، شاهد مشارکت بسیار مناسبی به خصوص در این شهرستان خواهیم بود.

"نادر فخری" حوزه برق و عملکرد آن در جریان زندگی را امری حیاتی برشمرد واظهار داشت: پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی می باید در اولویت قرار گرفته تا پروژه های برق رسانی با سرعت و شتاب بیشتری اجرایی شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد