hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کریمی در سودای بازگشت به جمع مدعیان ۹۷ کیلوگرم

کریمی در سودای بازگشت به جمع مدعیان ۹۷ کیلوگرم

علیرضا کریمی با بهبود وضعیت جسمانی‌اش، اکنون وزن بدنش نیز بیشتر شده و شرایط بهتری برای رقابت در وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد دارد.
سال گذشته در حین برگزاری مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان، علیرضا کریمی از ناحیه رباط زانو دچار پارگی شد، اما به دلیل اینکه اگر جراحی می‌کرد به طور حتم حضور در المپیک را از دست می‌داد، روش‌های جایگزین جراحی برایش تجویز شد که البته مشخص نبود با این وضعیت توان کشتی گرفتن در المپیک را خواهد داشت یا نه.
بعد از آنکه بازی‌های المپیک به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد، او اواخر فروردین ماه سال جاری زانویش را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کرد. درحالیکه او بعد از 6 ماه قادر به شروع تمرینات کشتی بود، در آخرین تمریناتی که در اردوی تیم ملی انجام داد آنقدر آماده بود که تصمیم داشت در انتخابی روز 15 آبان ماه تیم ملی نیز کشتی بگیرد.
با توجه به ابهاماتی که درخصوص برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان وجود داشت، دکتر معالج علیرضا کریمی نیز تاکید کرد او نباید برای کشتی گرفتن و بازگشت به تشک عجله کند.
در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد که برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک این روزها در خانه کشتی در حال برگزاری است، کریمی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و وزن بدنش نیز افزایش داشته و به 94 کیلوگرم رسیده است. این نشان می دهد که او رفته رفته برای رقابت در وزن 97 کیلوگرم آماده می‌شود.
وزن 97 کیلوگرم، وزن پرمدعی و شلوغی در کشتی آزاد ایران است. علی شعبانی ملی‌پوش سال گذشته در نورسلطان و نفر اول مسابقه انتخابی امسال، محمدحسین محمدیان نایب قهرمان جهان، محمدجواد ابراهیمی که او نیز چندی پیش پایش را به جراحی سپرد، مجتبی گلیج و... به همراه علیرضا کریمی از مدعیان جدی این وزن هستند. تیم ملی در نورسلطان نتوانست سهمیه 97 کیلوگرم را بگیرد و ابتدا باید 97 کیلویی‌ها جواز حضور در المپیک توکیو را بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد