hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای بیش از 10 عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت هفته بصیرت در دامغان

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت هفته بصیرت در دامغان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از اجرای بیش از 10عنوان برنامه و فعالیت به مناسبت هفته بصیرت، توسط این اداره خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حسین امینیان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برنامه هایی از جمله، فضاسازی محیطی، شب شعر با موضوع مقاومت، ورکشاپ نقاشی سیاه قلم با موضوع رهروان راه سرخ ، سوگواره هنری و ادبی مجازی، نشست بصیرتی مجازی با موضوع تببین ابعاد مکتب حاج قاسم سلیمانی، معرفی کتاب، تولید نماهنگ، پویش ختم قرآن، اجرای موسیقی سنتی، نمایشگاه عکس و کتاب، برپایی ایستگاه بصیرت شناسی، مسابقه دلنوشته به سردار دلها و ... پیش بینی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز "بصیرت" نامگذاری و تبدیل به یوم الله و ماندگار شده است خاطرنشان کرد :حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد با تمام وجود در برابر دشمن خواهند ایستاد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تاکید بر اهمیت هفته بصیرت ادامه داد: حفظ شأن و منزلت و ارزش این روز بر عهده تک تک آحاد جامعه است و در این میان، ادارات و سازمان ها نقش ویژه و برجسته ای دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد