معرفی یکی از مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان به عنوان ضابط قضایی صنعت برق
با ابلاغ حکمی از سوی معاون برق و انرژی وزیر نیرو، یکی از مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان به عنوان ضابط قضایی صنعت برق معرفی گردید.
در حکمی که از سوی مهندس همایون حائری ، معاون برق و انرژی وزیر نیرو به مهندس مجید خطیبی ، مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای سمنان ابلاغ گردیده ، آمده است : " بنا به پیشنهاد شرکت مدیریت تولید،انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و در اجرای تبصره «۲» ماده «۱۰» قانون سازمان برق ایران و تبصره «۲»ماده واحده قانون استقلال شرکتهای توزیع نیروی برق ،به موجب این ابلاغ برای مدت دو سال به شما مأموریت داده میشود که به منظور تعقیب متخلفین از مقررات قانون مذکور و آئیننامههای اجرایی مربوطه در استان سمنان مراقبت و نظارت لازم را معمول و در صورت مشاهده تخلف از قانون فوقالذکر و مقررات مربوط گزارش امر را جهت تعقیب و رسیدگی به دادسرای مربوطه ارسال دارید تا طبق بند «ب» ماده «۲۹» قانون آئیندادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری از طرف مراجع قضایی نسبت به تعقیب متخلفین اقدام لازم به عمل آید.
گفتنی است ضابطین قضایی صنعت برق، بمنظور ساماندهی ، نظام مند نمودن و ایجاد وحدت رویه و استفاده از ظرفیت قانونی سازمان برق ایران جهت برخورد با جرایم خاص صنعت برق ، بویژه پدیده ناهنجار مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز ، به فعالیت مشغول گردیده اند.
