hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان ایجاد شود

قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان ایجاد شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ایجاد قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصرف سوخت را مدیریت کنند.

فاطمه منصوری در جلسه بهینه‌سازی مصرف انرژی به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان و تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی باهدف فرهنگ‌سازی مصرف درست انرژی، مورد تأکید است، اظهار داشت: محدودیت منابع و محدودیت در بهره‌برداری و محدودیت فعالیت‌های اقتصادی، لزوم صرفه‌جویی در مصرف منابع را صدچندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف بهینه سوخت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و شرایط جسمی و روحی خاص مردم در این برهه زمانی و خطر آسیب‌پذیری اقشار مختلف باید بحث کنترل مصرف در اولویت قرارگرفته و بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با اشاره به الزام استفاده از دماسنج برای کنترل دمای محیط و هوشمندسازی کنتورها و عایق‌بندی دستگاه‌های گرمایشی در دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: با توجه به چندوجهی بودن مصرف انرژی در کشور لازم است تا ضمن فرهنگ‌سازی درست در مقوله مصرف بهینه، بر لزوم صرفه‌جویی و پرهیز از سوءمصرف انرژی تأکید شود.

منصوری با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف بهینه‌ی انرژی و رصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، لازم است، گفت: با تشکیل کمیته‌ای تخصصی در سطح استان و نظیر این کمیته در فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، این مهم به‌صورت مداوم کنترل خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد