درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 57913 | 08 دی 1399 ساعت 13:04

بازدید از اولین کارخانه تولید دستگاه زباله سوز در سمنان


به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران،با حضور مهندس شهاب ، مدیرکل دفتر شهری استانداری /میرشکاری ، مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان / آلبویه، مدیر شرکت شهرکهای صنعتی سمنان/ پیوندی ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان‌ وامیرعرب اسماعیلی معاون خدمات شهری شهرداری شاهرود


پس از توضیحات لازم از سوی دکترشفاعت مدیر کارخانه تولید دستگاه زباله سوز و پاسخگویی به سوالات مسیولین از ارسال اولین دستگاه زباله در دوهفته آینده به بندرعباس نوید دادند.

درحاشیه این بازدید از اختراعات دیگر این مجموعه چون لامپهای کم مصرف بادوام و دستگاه تولیدکننده ماسک و روشن کردن سه شعله گاز با یک لیترآب توسط دستگاه تولیدشده آن شرکت را به نمایش مسئولین استانی گذاشتند. 


بازدید از اولین کارخانه تولید دستگاه زباله سوز در سمنان




عکس خوانده نمی‌شود