hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > عرضه 15 محصول فناورانه شرکتهای پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نمایشگاه ایران ساخت

عرضه 15 محصول فناورانه شرکتهای پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نمایشگاه ایران ساخت

شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت عرضه کردند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت های فناور ره نو صنعت کومش و فن آوران الکترونیک آکو افرا، از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، شرکتهایی هستند که با آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه حاضرند .

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی افزود : شرکت ره نو صنعت کومش با پنج محصول خود شامل  «هموژنایزر التراسونیک 1200 ولت»، «همزن مکانیکی دیجیتال»، «همزن مغناطیسی دیجیتال»، «همزن مغناطیسی آنالوگ» و «پرینتر سه بعدی» در این نمایشگاه شرکت کرده است .

دکتر محمدیان به محصولات عرضه شده از سوی شرکت فن آوران الکترونیک آکو افرا در نمایشگاه تجهیزات ایران ساخت نیز اشاره کرد و ادامه داد : «دماسنج پرتابل دو کاناله»، «دماسنج و رطوبت سنج پرتابل»، «دیتالاگر دو کاناله نیروسنج»، «دیتالاگر دو کاناله ولتاژ»، «دیتالاگر دو کاناله دما»، «مجموعه دیتالاگر 16 کاناله»، «سرور دیتالاگر 16 کاناله»، «دیتالاگر دو کاناله سیگنال جریان 4 تا 20 میلی آمپر»، «نیروسنج» و «CNCرومیزی» از محصولات ارائه شده این شرکت فناور است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 27 آذر همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری وزارت علوم آغاز به کار کرده است اضافه کرد : این نمایشگاه به صورت دائمی در طول سال برقرار خواهد بود و متقاضیان خرید محصولات می توانند از طریق وب سایت iranlabexpo.irنسبت به خرید اقدام و از حمایت ها و تخفیفات ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند .

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : خرید محصولات از سوی مراکز علمی و پژوهشی دولتی امسال با حمایت های ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه است .

دکتر محمدیان تصریح کرد : بر این اساس پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از هزینه خرید محصولات دانش بنیان سطح اول ، ۲۵ درصد محصولات سطح دوم و ۱۰ درصد محصولات سطح سوم ، از حمایت معاونت علمی و فناوری برخوردار می شود.

گفتنی است ؛  این نمایشگاه  هر ساله، با هدف تجهیز دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و مدارس، هنرستان‌ها و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی به محصولات و تجهیزات ایران ساخت، ارتقای توان ساخت داخلی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و ایجاد برندهای ملی برای حضور در بازارهای داخلی و جهانی برپا می شود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد