hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عیسائیان: برای کمک به ایران، دعوت تیم ملی را پذیرفتم

عیسائیان: برای کمک به ایران، دعوت تیم ملی را پذیرفتم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: در مسابقه مقابل گروه بهمن نشان دادم اگر پایم آسیب‌دیدگی نداشته باشد همان تینای همیشگی هستم.
تینا عیسائیان  گفت: مسابقه برابر گروه بهمن خوب بود و با عملکردم نشان دادم که اگر پایم آسیب دیدگی نداشته باشد همان تینای همیشگی هستم.
وی درخصوص مسابقه برابر نارسینای تهران در هفته هشتم لیگ برتر که با وجود آسیب دیدگی با پای لنگان بازی کرد، اظهار داشت: در آن بازی آسیب دیدگی‌ام شدیدتر شده بود، اما از آنجایی که دوست دارم تیمم همیشه پیروز و قهرمان شود برای کمک به تیمم این کار را انجام دادم که خیلی کمک کردم و نگذاشتم فاصله امتیازی بیشتر شود.
بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران از بهبود آسیب دیدگی‌اش خبر داد و افزود: آسیب دیدگی پایم کاملا برطرف شده و آماده تر از همیشه برای جنگ و دفاع از تیمم هستم.
ملی‌پوش بسکتبال ایران همچنین دلیل پذیرفتن دعوت به تیم ملی بسکتبال سه نفره را کمک به ایران دانست و ادامه داد: به تیم ملی بسکتبال سه نفره دعوت شدم و اردوهای آمادگی‌مان از ماه بعد آغاز می‌شود و چون به حضور من احتیاج داشتند به تیم ملی پیوستم. البته قبل از این به اردوی تیم ملی دعوت شده بودم، اما خودم نخواستم به ملی‌پوشان ملحق شود و حالا چون دوست دارم به ایران کمک کنم، دعوت تیم ملی را پذیرفتم.
وی به تمرینات متفاوت مربی یونانی اشاره و خاطرنشان کرد: نیکا بیک‌لیک‌لی مربی خیلی خوب است، اما کاترینا مربی جدید در کنار ایشان خیلی به تیم مهرام کمک کرد و توانستند تیم را جمع کرده و با تمرینات خیلی خوب مان توانستیم عملکرد خیلی خوبی را در این بازی داشته باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد