hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > قائم مقام کمیته امداد استان سمنان خبرداد: ۴۵ فرزند مددجوی کمیته امداد، بهره مند از معافیت و کاهش خدمت سربازی

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان خبرداد: ۴۵ فرزند مددجوی کمیته امداد، بهره مند از معافیت و کاهش خدمت سربازی

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۵ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون از معافیت و کاهش خدمت سربازی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته ،محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰ فرزند مددجو به نزدیکترین محل سکونت برای انجام خدمت و ۱۵ نفر از مزایای کاهش تعرفه خدمت بهره‌مند شدند.

محمد قوسی تصریح کرد: برای ارائه تسهیلات به فرزندان مددجو و بر حسب پیشنهاد ستاد نیرو‌های مسلح و تصویب مقام معظم رهبری مبنی بر معافیت تعدادی از فرزندان مددجوي تحت حمایت، امسال با پیگیری‌های کارشناسان این نهاد، ۲۰ نفر از فرزندان مددجو از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

وی با بیان اینکه معافیت فرزندان مددجو، نقش بسیار مهمی در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایفا می‌کند، افزود: فرزندان این خانواده‌ها با معافیت از خدمت سربازی، می‌توانند سرپرستی خانواده را برعهده گرفته و از لحاظ معیشتی تکیه‌گاهی برای خانواده خود باشند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنتن با بیان اشاره به اینکه در کنار این معافیت، اشتغال این مددجویان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر پیگیری معافیت، کاهش تعرفه خدمت و همچنین نزدیکی مشمولان به محل زندگی، همواره در تلاش است از خانواده‌های مشمولان نیازمند حمایت کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد