hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حمایت و استقبال مدیرکل صدا و سیما از انجام همکاری های مشترک با انجمن سینمای جوانان سمنان

حمایت و استقبال مدیرکل صدا و سیما از انجام همکاری های مشترک با انجمن سینمای جوانان سمنان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان یا ابراز خرسندی از امکانات و توانمندی های انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: از انجام همکاری های مشترک با این انجمن استقبال و حمایت می کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام مصطفی توکلیان در بازدید از امکانات و تجهیزات انجمن سینمای جوانان استان سمنان در تالار آفتاب سمنان افزود: دیدن این امکانات و توانمندی های فنی و هنری در بین جوانان فعال در انجمن سینمای جوانان سمنان جای خوشحالی دارد.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های مردمی از اصالت بیشتری برخوردار است اظهار داشت: جوانان 17، 18 ساله با توجه به شرایط و خصوصیاتی که دارند وقتی اثری را تولید می کنند با اعتقادات خود کار می کنند در حالی که این امر در محیط ها و فعالیت های اداری با توجه به خصوصیاتی که دارند آسیب هایی به آن وارد می شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان در این برنامه که فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشت با سعید خجسته فر رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت و گو کرد و از نزدیک و در بازدید از تجهیزات و امکانات فنی با توانمندی های فنی و هنری این انجمن آشنا شد.
انجمن سینمای جوانان استان سمنان یکی از دفاتر فعال انجمن سینمای جوانان کشور است و امسال در نامه ای از سوی انجمن سینمای جوانان ایران به این عنوان نائل آمده است.
در استان سمنان پنج مرکز انجمن سینمای جوانان شامل دو دفتر و سه نمایندگی فعال است و تربیت بیش از دو هزار هنر آموز در امور فیلم و عکس و تولید بیش از 50 فیلم کوتاه از مهمترین فعالیت های این انجمن به شمار می رود.
معاونان هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیمای مرکز صدا و سیمای سمنان نیز در این برنامه دو ساعته حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد