hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > درصد رضایتمندی مردم در صنعت برق مطلوب می باشد

درصد رضایتمندی مردم در صنعت برق مطلوب می باشد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه تنی چند از اعضاء هیأت مدیره و معاونین این شرکت با حضور در فرمانداری سمنان ، با سرپرست فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

 نادر فخری، سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت : صنعت برق در خدمت رسانی به مردم خوب عمل کرده است .

وی با اشاره به اهمیت صنعت برق به عنوان بستر توسعه گفت : به منظور تحقق اهداف صنعت برق در استان و شهر سمنان، همه تلاش و همکاری خود را خواهیم نمود.

مهندس سید علی اکبرصباغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز باارائه گزارش از وضعیت صنعت برق استان در بخش انتقال و فوق توزیع ،زیر ساخت موجود در استان و شهرستان را برای تامین نیاز متقاضیان و مشترکین در حال حاضر مناسب عنوان کرد و افزود : آینده نگری دستگاه های مرتبط به منظور پیش بینی انرژی الکتریکی مورد نیاز هربخش برای برنامه ریزی ها ی آتی شرکت برق منطقه ای سمنان و تعریف پروژه های انتقال و فوق توزیع برق یک ضرورت است که با تخصیص به موقع منابع مالی واحداث تاسیسات مورد نیاز ، زمینه لازم برای سرمایه گذاری بیشتر در سطح استان فراهم خواهد آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد