hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: طی آذرماه سال جاری به ۳۱ مورد حریق و همچنین ۴۶ مورد حوادث دیگر امداد رسانی شده است.
سعید اسمعیل پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه آتش نشانان سمنانی در آذرماه ۹۹ به ۷۷ مورد حادثه و حریق امداد رسانی کردند، بیان کرد: در ماه گذشته ۳۱ مورد آتش سوزی در شهر سمنان رخ داد که مأموران آتش نشانی به عملیات مرتبط با این حوادث اعزام شدند.
وی با بیان اینکه سهم عملیات امداد و نجات حوادث نیز ۴۶ مورد بوده است، ابراز کرد: میانگین رسیدگی مأموران آتش نشانی سمنان به صحنه حوادث سه دقیقه و ۵۴ ثانیه بوده است.
رئیس آتش نشانی سمنان با اشاره به برقراری دو هزار و ۳۹۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سمنان طی آذرماه ۹۹ بیان کرد: این میزان تماس مجموعاً ۳۷ ساعت و ۴۸ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات را رقم زده است.
اسماعیل پور در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، درباره بیشترین فراوانی آتش سوزی‌ها در آذرماه ۹۹ در سطح شهر سمنان، تاکید کرد: آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و حریق خودرو هر کدام با شش مورد بیشترین میزان حوادث حریق و محبوسی در اماکن و آسانسور با ده مورد بیشترین میزان حوادث عملیاتی را رقم زده‌اند.
وی با بیان اینکه در عملیات آتش نشانی طی یک ماه گذشته ۴۴ نفر امداد رسانی شدند، بیان کرد: بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش درون سازمانی ویژه نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و یک هزار و ۶۸۰ نفر ساعت آموزش مجازی آنلاین برون سازمانی برای پرسنل ادارات و شرکت‌های شهرستان، توسط آتش نشانی سمنان در آذرماه ۹۹ صورت گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد