hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آشنایی مدیران شرکت گاز قم با روش حل مساله TRIZ

آشنایی مدیران شرکت گاز قم با روش حل مساله TRIZ

به گزارش رویداد ایران_قم،جلسه آموزشی حل مسأله به روش TRIZ در راستای ارتقاء دانش فنی مدیران، در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱ با حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای ستادی در سالن باقرالعلوم (ع) این شرکت برگزار شد.
در این جلسه که چهار ساعت به طول انجامید، روش‌های تشخیص مشکل و تبدیل آن به مسأله و حل آن به روش‌های خلاقانه و استفاده از تکنیک‌های TRIZ، توسط آقای دکتر ابراهیمی تدریس شد.
گفتنی است شرکت گاز استان قم رتبه چهار ستاره از سومین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران را دارد و با توجه به اینکه حرکت در مسیر تعالی و بهبود مستمر، یکی از راهبردهای مهم در جهت دستیابی به استراتژی‌های تعریف شده این شرکت می‌باشد، آموزش‌های مدیران، رؤسا و کارکنان را در دستور کار خود قرار داده است و در تلاش است که جایگاه این شرکت را در بین شرکت‌های گاز استانی به عنوان یک شرکت ممتاز حفظ نموده و این جایگاه را ارتقا بدهد.
در پایان این جلسه آموزشی، علیرضا نصیری ضمن اشاره به اینکه شرکت گاز استان قم یک سازمان یادگیرنده است، به استمرار آموزش مباحث خلاقیت و روش‌های جدید تأکید کرد و همچنین از تلاش‌ها و زحمات مدیریت منابع‌انسانی و رئیس آموزش و همچنین حضور همکاران به رغم مشکلات اجرایی روزهای سرد سال، تشکر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد