درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 57488 | 04 دی 1399 ساعت 09:23

قتل همسر یک هفته پس از بازنشستگی با گلوله/ علت مشاجرات خانوادگی بود

مدیر اداره تعزیرات حکومتی جیرفت، یک هفته پس از بازنشستگی، همسرش را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.
قتل همسر یک هفته پس از بازنشستگی با گلوله/ علت مشاجرات خانوادگی بود


حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در تشریح این پرونده گفت: با اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، متهم این پرونده از تاریخ ۲۲ آذر بازنشسته شده بود اما روز ۲۹ آذر حدود ساعت ۱۱ پس از درگیری و مشاجرات خانوادگی با استفاده از سلاح کلت فاقد مجوز و با شلیک دو گلوله همسرش را به قتل رسانده است.
وی علت قتل اخیر در این شهرستان را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت: برغم شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارتکاب قتل توسط یک قاضی، متهم این پرونده مدیر شهرستانی اداره تعزیرات حکومتی بوده و هیچ ارتباطی با دستگاه قضایی نداشته است.
 متهم این پرونده درحال حاضر ضمن تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برد.




عکس خوانده نمی‌شود