hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > انتقاد جنتی از سخنان روحانی: در شان شما نبود

انتقاد جنتی از سخنان روحانی: در شان شما نبود

دبیر شورای نگهبان گفت: من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوء تدبیری‌های برخی مسئولان مردم با مشکلاتی همچون گرانی و تورم مواجهه هستند و همه باید جهت رفع آنها بکوشند، آقای رئیس جمهور اظهارت خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند که اصلا در شان ایشان نبود.
 دبیر شورای نگهبان گفت: من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوء تدبیری‌های برخی مسئولان مردم با مشکلاتی همچون گرانی و تورم مواجهه هستند، آقای رئیس جمهور اظهارات خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند.
انتقاد جنتی از سخنان اخیر روحانی: در شان شما نبود
آیت الله احمد جنتی:
* (با تاکید بر اینکه متاسفانه در سخنان برخی از مسئولان همچنان بحث مذاکره با آمریکا دیده می‌شود): پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، اختلافات و شکاف‌های عمیق و قدیمی در این کشور روز به روز افزایش پیدا کرده و موجب آبروریزی آنها شده؛ و علیرغم کینه توزی های سران رژیم آمریکا علیه مردم خوب کشورمان، عجیب است که عده‌ای همچنان بر طبل مذاکره با آمریکا که سراسر درگیر مشکلات خودش است، می‌زنند.
*  همان طور که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند، علاج مشکلات کشور، در توجه و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است که امیدواریم مسئولان به جای نگاه به خارج کشور، به خود آمده و ظرفیت‌های عظیم داخلی را فعال کنند.
* (با ابراز تاسف از اظهارات نادرست و حاشیه ساز رئیس جمهور درباره مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان): من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوء تدبیری‌های برخی مسئولان مردم با مشکلاتی همچون گرانی و تورم مواجهه هستند و همه باید جهت رفع آنها بکوشند، آقای رئیس جمهور اظهارت خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند که اصلا در شان ایشان نبود.
* شورای نگهبان بر اساس نص صریح قانون اساسی به وظایفی که بر عهده‌اش قرار گرفته شامل تطبیق مصوبات با شرع مقدس و قانون اساسی، نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی عمل می‌کند.
* جنتی ابراز امیدواری کرد که مسئولان آرامش کشور را بهم نزنند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.‌
* (با بیان اینکه در شرایط کنونی این گناه کبیره "نیمه رایج شده): طبق روایت اگر کسی مرتکب این گناه شود اعمال خوبش به فرد غیبت شونده می‌رود و اعمال شر غیبت شونده به فرد غیبت کننده منتقل می‌شود؛ از این رو همگان باید مراقب باشیم که آلوده به گناهان مختلف به ویژه غیبت نشویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد