hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از پذیرش تا توانمندی مددکاران در کنار مددجویان

از پذیرش تا توانمندی مددکاران در کنار مددجویان

مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد کشورگفت: پذیرش، نقطه ورود در مسیر توانمندسازی نیازمندان است و حوزه مددکاری کمیته امداد، متکفل دستگیری و رساندن مددجو به نقطه توانمندی است.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، حمیدرضا علی اکبری  مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد در سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان در جلسه مشترک با حضور مدیر کل، معاون حمایت و مددکاران  استان سمنان گفت: پذیرش، نقطه ورود در مسیر توانمندسازی نیازمندان است و حوزه مددکاری کمیته امداد، متکفل دستگیری و رساندن مددجو به نقطه توانمندی با استفاده از تمام ظرفیت حوزه های خدمت رسان کمیته امداد بعلاوه منابع و توان حاصل از مشارکت خیران است

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:  شعار فقر زدایی باید با تدابیر ویژه و‌ برنامه ریزی بلندمدت و کمک و یاری همگانی همراه باشد.

محسن مسعودیان راد تصریح کرد: پویش ایران مهربان که با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان نیازمند دنبال می‌شود، به حوزه مددکاری این نهاد گره خورده و به دنبال رفع نیازها و توانمندسازی ایتام با بهره گیری از توان حامیان است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد در حال کاهش اما تعداد فرزندانی که پدر دارند اما به دلایلی چون طلاق، متارکه، حبس، بیماری و ... نیازمند هستند، رو به افزایش است، اذعان داشت: این امر حاکی از حاکی از مشکلات اجتماعی در این بخش است و برنامه ریزی مناسبی را طلب می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حامیان ما توان های متعددی دارند خاطرنشان کرد: برای  تمام ایتام پرونده نیاز سنجی تشکیل شده و‌ ما در کمیته امداد دنبال این هستیم که توان حامیان را به نیاز ایتام گره بزنیم و این یعنی مردمی کردن کار امداد.

وی از طرح توانمندی ایتام در بخش رفع کالاهای و نیازهای ضروری خبر داد و گفت: این جشن  تا پایان دهه فجر هدفگذاری شده و انجام خواهد شد.

در این جلسه، با توجه به شرایط کرونا، بازدید از منازل تعدادی مددجوی نیازمند بصورت تصویری در بستر فضای مجازی انجام و‌ به مشکلات آنها رسیدگی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد