hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: نظرات دولت و مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ به یکدیگر نزدیک‌تر شده است

روحانی: نظرات دولت و مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ به یکدیگر نزدیک‌تر شده است

رئیس جمهور درباره جلسه دیروز دولت با مجلس در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در جلسه روز گذشته بحث و بررسی انجام گرفت و نظرات به هم نزدیک‌تر شد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: در ایام میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن جهان، حضرت عیسی مسیح(ع) هستیم که ایام مبارکی برای همه پیروان این پیامبر بزرگوار و همه مسیحیانِ هم‌وطن ما خواهد بود. البته جای تبریک برای همه بشریت هم دارد که ایشان پیامبر صلح و دوستی بود و همان‌طور که خود او بیان کرد، مایه برکت برای جایی بود که در آن جا حضور می‌داشت. ما خوشحالیم از اینکه هنوز آثار آن پیامبر بزرگ در اذهان و زندگی بخش بزرگی از جامعه بشریت تاثیرگذار است و بخش بزرگی از اخلاقی که امروز در جوامع انسانی مشاهده می‌کنیم مدیون پیامبر آسمانی و از جمله حضرت عیسی مسیح(ع) است.
وی افزود: تولد و سراسر زندگی این پیامبر معجزه بود و با خدمات که به هم‌نوعان می‌داد، به ما نشان داد که بخش بزرگی از خداپرستی خدمت به هم‌نوعان است. او هم‌چنین بشارت اسلام و پیامبر گرامی اسلام را هم داد و در قران کریم نیز بیان شده و نام پیامبر اسلام در کتاب مقدس از دید و تاریخ ما و این آیه‌ی قرآن مشخص شده است.
رئیس جمهور گفت: تاکید می‌کنم که علیرغم فشارهایی که هم از ناحیه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و هم از ناحیه ویروس کرونا بر مردم ما فشار بود، حرکات خوبی در سایه حضور و ایثار مردم و خادمان مردم در دولت و قوای دیگر شاهد هستیم.
روحانی بیان کرد: بودجه سال آینده پیام‌های مهمی برای اقتصاد سال آینده داشت و جامعه ما امروز در عمل این پیام را به خوبی دریافت کرده است؛ پیام بودجه این است که سال آینده با امسال و سال‌های قبل از لحاظ سیاسی، اقتصادی و تحولاتی در زمینه بودجه عمرانی متفاوت خواهد بود. هم‌چنین تقدیم بودجه انتظارات مردم را نسبت به سال آینده مثبت کرد و می‌بینیم که در هفته‌های اخیر تحولات مثبتی در بخش‌های اقتصاد، کشاورزی و خدمات را مشاهده می‌کنیم.
وی هم‌چنین درباره جلسه دیروز دولت با مجلس در بررسی بودجه سال 1400 گفت: در جلسه روز گذشته بحث و بررسی انجام گرفت و نظرات به هم نزدیک‌تر شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد